Τα κλασικά μαθηματικά προβλήματα του Δημοτικού, τύπου έχω ένα μήλο κι ο φίλος μου άλλο ένα, πόσα έχουμε συνολικά, είναι μάλλον πολύ ξεπερασμένα για έναν δάσκαλο της Γ’ δημοτικού στην Ουάσινγκτον ο οποίος αποφάσισε να «πρωτοτυπήσει».
Οι γονείς των μαθητών της Γ’ Δημοτικού σε σχολείο της Ουάσινγκτον δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους, όταν μια μέρα τα παιδιά τους γύρισαν σπίτι με προβλήματα μαθηματικών που έκαναν λόγο για πεθαμένα παιδιά και Αφρικανούς μέσα σε φούρνους.
Οι γονείς ζήτησαν την άμεση απομάκρυνση του δασκάλου, καθώς πολλά από τα προβλήματα ήταν σύμφωνα με τους ίδιους, εμπνευσμένα από βίαια βιντεοπαιχνίδια.
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά:
– Η Τίλντα η τίγρης, ήθελε να ταΐσει τα παιδιά της και για αυτό έπιασε 169 Αφρικανούς, 526 Αμερικάνους και 196 Ινδούς, τους οποίου μοίρασε ισόποσα σε 9 τεράστιους φούρνους για να τους ψήσει. Πόσοι απεγνωσμένοι άνθρωποι ήταν σε κάθε φούρνο;
– Ο Μπράιαν, ένα γενναίο μέλος των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας, δούλεψε επί 7 ημέρες και σκότωσε 163 τρομοκράτες, 296 δολοφόνους και 206 εμπρηστές. Πόσους εγκληματίες σκότωνε κατά μέσο όρο τη μέρα;
– Ο πατέρας του Τζον του έδωσε για τα γενέθλιά του 1359 βόλους. Ο Τζον κατάπιε τους 585 και πέθανε. Συνολικά 9 φίλοι του ήρθαν στην κηδεία και ο πατέρας του τους μοίρασε τους εναπομείναντες βόλους. Πόσους βόλους πήρε ο κάθε φίλος του Τζον;