Μετά τη σημερινή καταδίκη της από τη γαλλική δικαιοσύνη, η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους EasyJet καλείται να αναπροσαρμόσει μία σειρά από γενικούς όρους που εφαρμόζει για τους επιβάτες της, κυρίως να καταργήσει ορισμένα έξοδα που τους χρεώνει.
Ενοχλημένη από τα πολυάριθμα παράπονα παθόντων, η οργάνωση προστασίας καταναλωτών UFC Que Choisir προσέφυγε στη δικαιοσύνη, καταγγέλλοντας κατά την ακροαματική διαδικασία τους «νεφελώδεις» όρους, που δημιουργούν μία «ανισορροπία σε βάρος του καταναλωτή». Σύμφωνα με το δικαστήριο, οι 23 είναι «παράνομοι», ή «καταχρηστικοί» και αφορούν ωράρια, καθυστερήσεις, χρέωση φόρων κλπ.
Το δικαστήριο του Παρισιού δικαίωσε σήμερα την οργάνωση, επιβάλλοντας στην εταιρεία την καταβολή αποζημιώσεων ύψους 300.000 ευρώ, συν τους τόκους.
Η EasyJet οφείλει να αφαιρέσει αυτούς τους όρους εντός διμήνου, στην αντίθετη περίπτωση θα κληθεί να πληρώσει «150 ευρώ ανά όρο και ημέρα» καθυστέρησης.
Ένα άλλο σημαντικό σημείο που ρυθμίζεται με την παρέμβαση του δικαστηρίου: οι δικαστές αναγνώρισαν και απαγορεύουν την επιπρόσθετη χρέωση 4 ευρώ για κάθε κράτηση που γίνεται μέσω διαδικτύου και η πληρωμή τους δεν γίνεται με Visa Electron ή Carte Bleue (Cashcard).