Με τον τίτλο #GERWOMANY και με κεντρικό σύνθημα: «Πηγαίνετε να ψηφίσετε!», 23 γυναικεία περιοδικά στη Γερμανία ξεκίνησαν μια καμπάνια, με την οποία αποσκοπούν να πείσουν τις Γερμανίδες να προσέλθουν στις κάλπες την προσεχή Κυριακή (23/09).
Με δημοσιεύματα, συνεντεύξεις διάσημων γυναικών και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταβάλλεται προσπάθεια προκειμένου να ανατραπούν τα στοιχεία που δείχνουν ότι οι γυναίκες που ψηφίζουν είναι λιγότερες από τους άνδρες, με το ποσοστό αυτό να μειώνεται σταθερά από τις εκλογές του 1953. Ειδικά σε ό,τι αφορά τις ηλικίες 21-25 ετών, ο αριθμός των γυναικών που ψηφίζουν έχει μειωθεί κατά 20% τα τελευταία 30 χρόνια.
Η πρωτοβουλία ανήκει στο περιοδικό «Glamour», το οποίο κινητοποίησε σχεδόν όλα τα γυναικεία περιοδικά της Γερμανίας, που απευθύνονται σε συνολικά 20 εκατομμύρια αναγνώστριες. «Αυτήν τη στιγμή εμφανίζονται πολλά λαϊκιστικά κινήματα στην Γερμανία και σε όλον τον κόσμο κι αυτό απειλεί τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία μας. Οι γυναίκες εμφανίζονται πάλι στους παραδοσιακούς τους ρόλους, στην κουζίνα ή στην φροντίδα των παιδιών. Αλλά δεν είμαστε έτσι πια», δήλωσε στην τηλεόραση της Deutsche Welle η διευθύντρια του Glamour, Αντρέα Κέτερερ.
«Το #GERWOMANY είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια έκκληση προς τις γυναίκες να πάνε να ψηφίσουν. Είναι η απόρριψη της αδυναμίας, μια ευκαιρία να φέρουμε την πολιτική και πάλι στους ανθρώπους», επισήμανε από την πλευρά της η Σαμπίνε Νεντέλτσεφ, διευθύντρια του περιοδικού ELLE.