Η σύντροφος του Cristiano Ronaldo, Georgina Rodriguez, που πριν λίγο καιρό είδαμε και στο δεύτερο κύκλο του reality για τη ζωή της στο Netflix με τίτλο «Soy Georgina», λάνσαρε το πρώτο της άρωμα.

Η Georgina Rodriguez συνεργάστηκε με τη Laverne για τη δημιουργία του αρώματός της και δοκίμασε περισσότερα από 740 δείγματα κατά τη διαδικασία μέχρι να καταλήξει στη συγκεκριμένη φόρμουλα.

Σύμφωνα με το brand, η Georgina επέλεξε τον τέλειο συνδυασμό, που περικλείει όλα τα συναισθήματά της μέσα σε ένα μπουκάλι αρώματος. Το άρωμα «Secrets of Femininity» κυκλοφόρησε, έγινε sold out μέσα σε μερικές μόλις ημέρες και θα επανακυκλοφορήσει.

Το άρωμα περιέχει νότες από φραγκοστάφυλλο, μανταρίνι, γιασεμί και άνθη πορτοκαλιάς. Το μπουκάλι του είναι ροζ, με στρογγυλή κορυφή στολισμένη με ένα ροζ κορδόνι και βρίσκεται μέσα σε μία επίσης ροζ τσάντα που στο χερούλι είναι δεμένο ένα μαντήλι. Διατίθεται προς πώληση μέσα από το επίσημο site του οίκου και έγινε ανάρπαστο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Georgina Rodriguez συνεργάστηκε με την εταιρία Laverne. Toν περασμένο Μάρτιο, ήταν το πρόσωπο της καμπάνιας του αρώματος Blue Laverne. Το λανσάρισμά του έγινε στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας του Παρισιού, όπου η Georgina Rodriguez παρακολούθησε το show του οίκου Vetements για την Άνοιξη 2025 ready-to-wear, στο οποίο έφτασε με ένα βελούδινο off the shoulder μίνι φόρεμα και ένα κολιέ από διαμάντια.

Με αυτό το άρωμα, η σύντροφος του Cristiano Ronaldo έγινε μία ακόμη celebrity στη λίστα των celebrities που λανσάρουν τα δικά τους όπως οι Beyoncé, Rihanna, Billie Eilish, Drake, Sabrina Carpenter, Ariana Grande και η Millie Bobby Brown.