Φέτος δίπλα στο μαύρο, στο γκρι, στο λευκό και στο μπεζ έρχεται με πολλή φόρα και στέκεται το σκούρο κόκκινο χρώμα, στην απόχρωση του μπορντό που θα φορεθεί τόσο σε ρούχα όσο και σε αξεσουάρ. Με την είσοδο του μπορντό χρώματος, η βάση της capsule γκαρνταρόμπας διευρύνεται με αυτό το it colour να της δίνει έναν εκλεπτυσμένο αέρα, φινέτσα και αίσθηση «looking rich» στο look.
Mάλιστα ο όρος «looking rich» έχει γίνει ήδη viral στο TikTok με τους χρήστες να ανεβάζουν tutorial για το πώς μπορεί κάποιος να αποκτήσει αυτή την εμφάνιση με μειωμένο budget, συνδυάζοντας δηλαδή μεταξύ τους αποκλειστικά διαχρονικά κομμάτια που αναδεικνύουν την κομψότητα και τη γοητεία μας.
Επιστρέφοντας στο star colour της σεζόν, δηλαδή το μπορντό, είναι αυτό που θα επικρατήσει παντού γύρω μας εκθρονίζοντας τουλάχιστον για φέτος ακόμη και την πρωτοκαθεδρία του μαύρου. Ανέκαθεν η συγκεκριμένη απόχρωση ήταν συνυφασμένη με το δυναμισμό, την πολυτέλεια και την κομψότητα ενώ τώρα επανέρχεται και εντάσσεται σαν εύκολος τρόπος να αναβαθμίσουμε μια μινιμαλιστική γκαρνταρόμπα, καθώς συνδυάζεται εύκολα με τα ουδέτερα χρώματα και δίνει ένα twist στα look.
Είδαμε το μπορντό σχεδόν σε όλες τις πασαρέλες των μεγάλων οίκων μόδας με τον οίκο Bottega Veneta να το ονομάζει «Barolo red» ως φόρο τιμής στο μπουκάλι του κρασιού Piedmontese, το είδαμε στη συλλογή της Victoria Beckham αλλά και στο ντεμπούτο του creative director του οίκου Gucci Sabato De Sarno. Η Anna Wintour παρακολούθησε το show FW2024 του οίκου Bottega Veneta φορώντας μια καμπαρντίνα σε barolo red χρώμα ενώ η Julianne Moore κρατώντας ένα clutch στην ίδια απόχρωση.
To σίγουρο είναι πως το μπορντό, το βουργουνδί, το κόκκινο του κρασιού ήρθε για να μείνει, δίνοντας μια νότα ανεπιτήδευτης πολυτέλειας στο στιλ μας που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη, γι αυτό και τα fast fashion brands προχώρησαν με τη σειρά τους εντάσσοντας το συγκεκριμένο χρώμα στις φετινές συλλογές τους.