Τα Levi’s jeans δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες αποτελούν ένα τεράστιο κεφάλαιο στην ιστορία των ντένιμ ρούχων. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν χρειάζονται διαφήμιση ή ένα καλό boostάρισμα και αυτό ήρθε με έναν αναπάντεχο τρόπο: Από τη Beyoncé.
H Queen Bey λοιπόν, μέσα στο νέο της άλμπουμ το οποίο είναι αφιερωμένο στην country μουσική και έχει τίτλο «Act II: Cowboy Carter», περιέχει ένα κομμάτι με τίτλο «Levi’s Jean», ένα ντουέτο με τον Post Malone, στους στίχους του οποίου γίνονται αναφορές στο συγκεκριμένο brand αλλά και γενικότερα στα jeans, π.χ. «denim on denim on denim», ενισχύοντας έτσι τη western και cowgirl αισθητική, αλλά και τα Levi’s.
Aρκούσε να το τραγουδήσει και να το φορέσει η Beyoncé για να ξαναανέβει το Levi’s στον θρόνο. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των τζιν Levi’s έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, με άνοδο 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ έχει εκτοξευθεί και η αξία των μετοχών της Levi Strauss & Co., με το κοινό να αναζητά τα τζιν που φορά η Queen Bey, αποδεικνύοντας τη δύναμη της pop star που το όνομά της πλέον θα γίνει και λήμμα σε γαλλικό λεξικό.
Επιπλέον, το νέο τραγούδι της Beyoncé σύστησε το εμβληματικό brand στη γενιά Z, καθώς οι γενιές X και millenials το φόρεσαν σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα στα ’90s, όμως αργότερα, η αγορά των denim άνοιξε υπερβολικά, με πάρα πολλά brands που δεν είχαν συνδέσει το όνομά τους με το συγκεκριμένο ύφασμα, να κυκλοφορούν τζιν παντελόνια.