Δεν θα μιλήσουμε για exclusive φίρμες και εξατομικευμένα προϊόντα, αλλά για καλλυντικά που μετατρέπονται σε επένδυση ζωής.
Προορίζονται αποκλειστικά για κυρίες που δεν κοιτούν ποτέ το ταμπελάκι της τιμής και μπορούν να δαπανήσουν μικρές (αλλά και μεγαλύτερες) περιουσίες για να κάνουν τη διαφορά σε επίπεδο στιλ.
Αν αποκαλύπτουν την κομψότητα που εγγυώνται δεν γνωρίζουμε, τον πλούτο και τη χλιδή πάντως τα φανερώνουν στα σίγουρα!
Κι αυτό γιατί είναι πράγματι τα ακριβότερα καλλυντικά της οικουμένης…
Χρυσές και διαμαντένιες βλεφαρίδες από την Kre At Beauty – 1.000 ευρώ
Η φίρμα Kre At Beauty έχει αφιερωθεί εξολοκλήρου στις γυναικείες βλεφαρίδες. Ιδρύθηκε το 2009 από τον Taylor Chang Babaian, που βάλθηκε να αλλάξει τον τρόπο που δείχνουν τα μάτια των κυριών: μέσα από 22 επιλογές ψεύτικων βλεφαρίδων, κάθε γυναίκα με παχυλό πορτοφόλι μπορεί να βρει αυτές που τις ταιριάζουν απόλυτα. Ήταν το 2011 ωστόσο όταν η εταιρία σχεδίασε βλεφαρίδες καμωμένες από διαμάντια και χρυσό 18 καρατίων, για να αντικατοπτρίζουν όχι μόνο το απαράμιλλο look, αλλά και τον παρά της γυναίκας…
Βερνίκι νυχιών από την Essie Cosmetics – 42.000 ευρώ
Η φίρμα Essie Cosmetics ιδρύθηκε το 1981 από την Essie Weingarten, για να ρίξει στην αγορά τα μοναδικά μανό της με τα ζωντανά χρώματα. Η εταιρία ωστόσο έκανε σχετικά πρόσφατα ένα βήμα παρακάτω, όταν συνεργάστηκε με το περιοδικό Allure αλλά και Platinum Guild International (PGI) για να δημιουργήσει ένα μπουκαλάκι από καθαρή πλατίνα! Ο βρετανός προμηθευτής πλατίνας Johnson Matthey παρείχε το πολύτιμο απόθεμα, ενώ ο σχεδιαστής Henry Dunay ανέλαβε να σχεδιάσει το ιδιαίτερο δοχείο. Η τιμή του βερνικιού εκτοξεύτηκε στα ουράνια από το κόστος κατασκευής του μοναδικού αυτού μπουκαλιού…
Κραγιόν με διαμάντια από την Guerlain – 47.000 ευρώ
Ο ιστορικός οίκος αρωματοποιίας Guerlain ιδρύθηκε στη Γαλλία το 1828 και έχει ρίξει στην κυκλοφορία περισσότερα από 300 αρώματα στην πορεία του όλες αυτές τις δεκαετίες. Ο οίκος εξαγοράστηκε από τον όμιλο Louis Vuitton και γνώρισε επέκταση των δραστηριοτήτων του σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς. Η Guerlain αποφάσισε πρόσφατα να κάνει τη διαφορά, όταν κατασκεύασε μια θήκη για τα κραγιόν της από χρυσό 18 καρατίων, φιλοτεχνημένο με 199 διαμάντια, που ζυγίζουν 2,2 καράτια, αλλά και ρουμπίνια και σμαράγδια. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της φίρμας, Olivier Echaudemaison, συνοδεύει προσωπικά τις κυρίες που αποφασίζουν να αποκτήσουν το κραγιόν…
Χρυσό βερνίκι νυχιών από τη Models Own – 100.000 ευρώ
Η Models Own ιδρύθηκε το 2008 προσφέροντας στις γυναίκες μια πλήρη γκάμα προϊόντων ομορφιάς. Κι ενώ τα μανό της φίρμας δεν είναι καθόλου ακριβά, υπάρχει ωστόσο και το χρυσό βερνίκι με το ιδιαίτερο μπουκάλι που κάνει την απόλυτη διαφορά: 1.118 διαμάντια έχουν στριμωχθεί στο δοχείο, εκτοξεύοντας το κόστος αγοράς του 16.000 φορές πάνω από την κανονική του τιμή…
Μάσκαρα από την H. Couture Beauty – 10.6 εκατ. ευρώ
Η H. Couture Beauty, που λειτουργούσε μέχρι πρόσφατα, ιδρύθηκε το 2006 από την Taysha Smith Valez για να δημιουργήσει προϊόντα ομορφιάς πλήρως εξατομικευμένα στη λόξα της πελάτισσας. Η πρώτη της δημιουργία ήταν μια μάσκαρα σε θήκη με 1.000 κρυστάλλους Swarovski. Το πράγμα ξέφυγε ωστόσο όταν ανέλαβε την παραγγελία για μια μάσκαρα με θήκη καμωμένη από χρυσό 18 καρατίων και 2.500 μπλε διαμάντια, ασορτί με κραγιόν σε θήκη από χρυσό 18 καρατίων και 1.200 ροζ διαμάντια! Εννοείται ότι η αστρονομική τιμή εγγυάται ισόβιο σέρβις, ισόβια ανταλλακτικά κραγιόν και τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο! Τώρα που η φίρμα έπαυσε τις δραστηριότητές της βέβαια η τυχερή ιδιοκτήτρια έμεινε ξεκρέμαστη…