Το Tommy Hilfiger γκρουπ, το οποίο ανήκει στην PVH Corp., είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι φιλοξένησε το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής του Twitter, Inc. το  «Twitter Halo» κατά την διάρκεια του fashion show για την Hilfiger Collection Spring 2016την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015 στη Νέα Υόρκη. Η  multi – camera συσκευή είχε τοποθετηθεί στα παρασκήνια όπου τράβηξε videos 360 μοιρών εκτός του Tommy Hilfiger και  πάνω από 60 μοντέλα, celebrities, opinionmakers και bloggers που παρέστησαν στο fashion show.

Τα μοναδικά αυτά videos – που ήταν στημένα σε ένα σκηνικό που αντανακλούσε το  «IslandLife» που είναι το θέμα της συλλογής Spring 2016 – μοιράστηκαν την ίδια στιγμή μέσα από τον λογαριασμό του Tommy Hilfiger στο Twitter με hashtags #TommySpring16 &

#TwitterHALO και το username του ατόμου που εμφανιζόταν σε κάθε video. Μέσα σε 48 ώρες από το show, τα  «Twitter Halo» videos συγκέντρωσαν πάνω από 3.000 αναφορές και απέκτησαν πάνω από 100 εκατομμύρια impressions.

Οι καλεσμένοι που παρατάχθηκαν για να φτιάξουν το δικό τους  «Halo» video ήταν τα  «ItGirls» Suki και Immy, τα μοντέλα Behati Prinsloo, Gigi Hadid, Lizzy Jagger, Irene Kim, Jasmine Tookes, Ai Li και Amber LeBon, ο Αμερικανός τραγουδιστής και ηθοποιός Joe Jonas,το μοντέλο από την Γερμανία Johannes Huebl, η λατίνα popstar Thalia, η fashion stylist και δημοσιογράφος Liz Uy και η ηθοποιός από την Ταϊβάν Chen Yan Xi.

Ακολουθώντας τα συνεχόμενα και πολλαπλά re-tweets των μοναδικών 360 videos μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς των Gigi Hadid, ο Joe Jonas και η Behatti Prinsloo, ο  Jack Dorsey, συνιδρυτής του Twitter, έκανε re-tweeted το Tommy Hilfiger Halo video για να γιορτάσει το λανσάρισμα αυτής της καινοτόμου τεχνολογίας.

Επιπλέον, μια σειρά διεθνώς αναγνωρισμένων Bloggers και influencers δημιούργησαν το δικό τους κατά παραγγελία «Halo» film όπως η Tamu McPherson– η οποία είχε αναλάβει και το Tommy Hilfiger Periscope channel για την συγκεκριμένη μέρα – και οι Margaret Zhang, Tina Leung, Annabelle Fleur, Cara McLeay, Celine Aagaard, Camila Coelho, Helena Bordon, Michelle Salas, Lena Lademann, Tanja Trutschnig, Fraulein Nico and Lisa Banholzer.

«Είμαστε παθιασμένοι στο να βρίσκουμε νέους καινοτόμους δρόμους να συνδέουμε την μόδα με την ψηφιακή τεχνολογία» δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger.

«Λανσάροντας το «Twitter Halo» κατά την διάρκεια του Spring2016 show δημιουργήσαμε μία συναρπαστική, αναζωογονητική εμπειρία για το brand μας και τους followers μας. Έχουμε παρατηρήσει την δέσμευση και την συνεχόμενη αύξηση των νέων followers, γεγονός που υπογραμμίζει την τεράστια επιτυχία της συνεχούς συνεργασίας με το Twitter».

Το Twitter λάνσαρε αυτή τη νέα τεχνολογία στο runway show του Tommy Hilfiger χτίζοντας πάνω στο πρωτοποριακό πνεύμα που μοιράζονται οι δύο εταιρείες. Οι προηγούμενες συνεργασίες του περιλαμβάνουν το  «Twitter Mirror» στο Fall 2015 Hilfiger Collection runway show και το εξαιρετικά δημοφιλές «Vine 360 Both» που βρισκόταν backstage στο Spring 2015 fashion show του brand. Η σύσταση του  «Twitter Halo» κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης αντανακλά την κατεύθυνση του Tommy Hilfiger να ανυψώνει την καθημερινή δουλειά της επιχείρησης μέσα από την δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας.

tommyhilfg07 tommyhilfg06 tommyhilfg05 tommyhilfg04 tommyhilfg03 tommyhilfg02 tommyhilfg01

Τα αποτελέσματα και τα highlights του digital προγράμματος για την παρουσίαση της Tommy Hilfiger Spring 2016 συλλογής είναι:

Total Impressions

– Οι συνολικές εμφανίσεις έχουν ξεπεράσει τα 805 εκατομμύρια, επιτυγχάνοντας μια αύξηση πάνω από 30% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν. Αυτά τα αποτελέσματα έχουν επιτευχθεί μέσα από αυξήσεις σε αναρτήσεις και δέσιμο με το brand από celebrities, bloggers, influencersκαι media.

Trending Topics & Curated Feeds

– Για δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα, μία εκδήλωση του TommyHilfigerέγινε trend ταυτόχρονα τόσο στο Instagram όσο και στο Twitter. Η πρώτη εκδήλωση ήταν το #TommyXNadal λανσάρισμα στις 25 Αυγούστου, και ακολούθησε το #TommySpring16 runwayshow στις 14 Σεπτεμβρίου.

Instagram: #Tommy Spring16 και #Tommy Hilfiger δημιούργησαν την τάση σε όλη την επικράτεια λίγο μετά το show.

Twitter: #TommySpring16 δημιούργησε την τάση στη Νέα Υόρκη και τις Η.Π.Α αμέσως μετά το show

– ΤαGoogle Trends ανέφεραν ότι στις 14 Σεπτεμβρίου το TommyHilfiger ήταν το #NYFWbrand σχεδιαστή που ψάχτηκε περισσότερο στο Google.

Audience Engagement

– Αυτή την σεζόν παρατηρήθηκε μία αύξηση του ενδιφέροντος από influencers, media και καταναλωτές στα socia lmedia.Εξαιρουμένης της επίδρασης των posts του ίδιο του brand, έχουν δημιουργηθεί impressions από την ευρύτερη κοινότητα των social media με αύξηση 15% στο Instagram και σχεδόν διπλάσια στο Twitter σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.

– Στην Ασία, μία ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, τα συνολικά impressions έχουν αυξηθεί κατά 30% και το engagement του κοινού περίπου στο 8% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook, καθώς και στο Weibo και στο WeChat για την Κίνα.

Αυτή τη σεζόν, η ψηφιακή στρατηγική του Tommy Hilfiger περιλαμβάνει δραστηριότητες σε μία σειρά δημοφιλών social media πλατφορμών:

Instagram

Κάθε μέρα, το brand συνδέεται με τους fans του σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από επιλεκτικές φωτογραφίες και videos που εκφράζουν την μοναδική κληρονομιά και το twist του κλασικού χαλαρού Αμερικάνικου στυλ. Αυτή τη σεζόν, μία επιλογή από #TommySpring16 posts θα συμπεριληφθούν και θα παρουσιαστούν πρώτα στο Instagram’s  «Best of Fashion Week» feed.

 

Periscope

Οι θεατές παρέλαβαν μία ζωντανή, αφιλτράριστη behind the scenes εικόνα μέσα από τα παρασκήνια του fashion show της Hilfiger Collection Spring 2016. Το Periscope παρέχει στους followers του μοναδικά πλάνα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να δουν μέσα από το κλασικό livestream ενός show.

 

 

Snapchat

To Snapchat έκανε το ντεμπούτο τουμέσα από τη «New York Fashion Week Live Story» των ακολούθων του με αμέτρητα Snaps από το show της Spring 2016 Hilfiger Collection. Εκατομμύρια Snapchatters σε παγκόσμιο επίπεδο είχαν μία εικόνα του show 360 μοιρών – από την προετοιμασία των μοντέλων μέχρι και συνέντευξη του ίδιου του Tommy Hilfiger αλλά και του ίδιου του show.

 

Facebook

H Facebook του Tommy Hilfiger είναι ο μεγαλύτερος άξονας των social media του brand που ασταμάτητη παρουσιάζει το πιο επίκαιρο περιεχόμενο.

#TommySpring16

Twitter: @TommyHilfiger

Instagram: @TommyHilfiger

Facebook: Tommy Hilfiger