Μια απίστευτη παραγγελία δέχτηκε ένα κατάστημα στην Ελλάδα, καθώς ένας πελάτης έγραψε σχόλιο 164 λέξεις, ώστε να διαμαρτυρηθεί για την ζάχαρη στο καφέ, η οποία δεν έχει χτυπηθεί αρκετά καλά σύμφωνα με τον ίδιο.
«Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια», αναφέρει χαρακτηριστικά, στην ανάρτηση που έγινε σε σελίδα στο Facebook.
Παράλληλα, αναφέρει ότι «συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».
Δείτε την ανάρτηση για το απίστευτο σχόλιο: