Οι απογοητευμένοι επιβάτες της αεροπορικής εταιρείας easyJet δεν κατάφεραν να φτάσουν στον προορισμό τους, καθώς μετά από 2 αναβολές, η πτήση τους αναβλήθηκε και για τρίτη φορά. Ο λόγος, όμως, αυτής της αναβολής τους φάνηκε απίστευτος, όπως φαίνεται και από την αντίδρασή τους στο βίντεο που κυκλοφορεί.
Το βίντεο που μετέδωσε η nypost.com, δείχνει τον πιλότο να λέει στους επιβάτες της πτήσης που εκτελούσε το δρομολόγιο Τενερίφη – Λονδίνο το Σάββατο, ότι κάποιος βρήκε «μάλλον διασκεδαστικό… να αφοδεύσει στην μπροστινή τουαλέτα, οπότε τώρα θα μείνουμε εδώ τη νύχτα».
«Τώρα θα τους κατεβάσουμε όλους… και θα κλείσουμε ξενοδοχεία, και θα πετάξουμε πίσω αύριο το πρωί», λέει ο πιλότος στους επιβάτες, οι οποίοι φαίνονται να αγανακτούν, καθώς σηκώνονται από τις θέσεις τους.Η ανακοίνωση έγινε αφού η πτήση είχε ήδη αντιμετωπίσει αρκετές καθυστερήσεις.
Ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει από την Τενερίφη στις 8:05 μ.μ. στις 15 Οκτωβρίου και να φτάσει στο Ηνωμένο Βασίλειο στις 12:20 π.μ. της επόμενης ημέρας. Αλλά πριν καν αναχωρήσει το αεροπλάνο, οι υπάλληλοι της αεροπορικής εταιρείας προσέφεραν σε όσους επέβαιναν στο αεροπλάνο, ένα κουπόνι αξίας σχεδόν 610 δολαρίων για να αλλάξουν πτήση, επειδή το αεροπλάνο ήταν πολύ μικρό για να φιλοξενήσει όλους όσους είχαν αγοράσει εισιτήρια.
Όταν κανείς δεν δέχτηκε τα κουπόνια, η easyJet «αναγκάστηκε να απομακρύνει 10 άτομα από το αεροπλάνο, γεγονός που προκάλεσε πολλές διαφωνίες, και αυτό κυριολεκτικά κράτησε δύο ώρες», είπε ένας επιβάτης, σύμφωνα με το ίδιο μέσο.
«Μόλις έβγαλαν αυτούς τους 10 ανθρώπους, το αεροπλάνο ήταν βαρύ, επειδή ήταν πλήρες», συνέχισε ο επιβάτης. «Έτσι, στη συνέχεια, έβαζαν τυχαία τις αποσκευές μας σε άλλες πτήσεις προς το Gatwick [αεροδρόμιο του Λονδίνου], και αυτό πήρε πάλι ώρες». Μόνο αφού επιλύθηκε τελικά η κατάσταση, ο πιλότος ανακοίνωσε ότι η πτήση ακυρώθηκε, όπως ισχυρίστηκε ο επιβάτης.
Με όλους τους επιβάτες να αναγκάζονται να περάσουν άλλη μια νύχτα στην Τενερίφη, οι επιβάτες δήλωσαν ότι η easyJet δεν ήταν σε θέση να παρέχει σε όλους διαμονή σε ξενοδοχείο. Μια δήλωση στην ιστοσελίδα της σχετικά με τον εντοπισμό της πτήσης φέρεται να αναφέρει:
«Λόγω της εξαιρετικά υψηλής ζήτησης, δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να βρούμε δωμάτια ξενοδοχείων στην περιοχή. Εάν χρειάζεστε δωμάτιο σε ξενοδοχείο και είστε σε θέση να το κλείσετε μόνοι σας, θα σας επιστρέψουμε το κόστος ενός δωματίου σε λογικές τιμές, τα γεύματα και τα έξοδα ταξιδιού από και προς το ξενοδοχείο σας. Σε αυτή την περίπτωση, σας ζητάμε να αναζητήσετε καταλύματα που είναι τριών αστέρων ή ισοδύναμα».
Ο επιβάτης της πτήσης δήλωσε επίσης ότι «το όλο περιστατικό αντιμετωπίστηκε πολύ άσχημα, διότι θα μπορούσε να είναι πραγματικά ένα ατύχημα. Είχαμε πολλά προβλήματα με την πτήση μας – οπότε κάποιος θα μπορούσε κυριολεκτικά να το κάνει κατά λάθος».
Η απάντηση της easyJet
Ένας εκπρόσωπος της EasyJet επιβεβαίωσε αργότερα την κατάσταση με δήλωσή του στον Independent. «Η EasyJet μπορεί να επιβεβαιώσει ότι η πτήση EZY8054 από την Τενερίφη προς το Λονδίνο Γκάτγουικ στις 15 Οκτωβρίου καθυστέρησε αρχικά, ενώ κάποιες αποσκευές εκφορτώθηκαν για να μεταφερθούν στην επόμενη διαθέσιμη πτήση για λόγους ασφαλείας, λόγω του υπερβολικού βάρους του αεροσκάφους», ανέφερε η δήλωση.
«Η πτήση στη συνέχεια καθυστέρησε κατά τη διάρκεια της νύχτας λόγω του ότι το αεροσκάφος χρειαζόταν πρόσθετο καθαρισμό», πρόσθεσε. «Παρείχαμε διαμονή σε ξενοδοχείο για όλους τους επιβάτες, ωστόσο, καθώς υπήρχε περιορισμένη διαθεσιμότητα κοντινών ξενοδοχείων στην περιοχή, ενημερώσαμε επίσης όσους πελάτες είχαν κάνει δική τους κράτηση ότι θα τους επιστραφεί το αντίτιμο».
«Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών και του πληρώματός μας είναι η ύψιστη προτεραιότητα της easyJet, και ενώ αυτό ήταν εκτός του ελέγχου μας, θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε».