Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα είναι ένας από αυτούς που έχουν γνωρίσει ακραίες αλλαγές και μια τεράστια μετάλλαξη μέσα στην τελευταία δεκαετία. Μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που μεσουρανούσαν σήμερα δεν υπάρχουν πια. Ατλάντικ, Μαρινόπουλος, Βερόπουλος, DIA, ακόμη και η γερμανική ALDI έχουν κατεβάσει τη «μαρκίζα» τους στην Ελλάδα, άλλες με επεισοδιακό τρόπο και άλλες πιο ομαλά. Στο παρασκήνιο όλα αυτά τα χρόνια κατέβαζαν ρολά ή άλλαζαν χέρια δεκάδες μικρές και μεσαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της ειδικής έκδοσης «Πανόραμα των ελληνικών σούπερ μάρκετ» σύμφωνα με τα οποία, ενώ το 2008 υπήρχαν στην ελληνική επικράτεια 96 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, το 2016 ο αριθμός τους είχε υποχωρήσει σε 55. Με απλά λόγια έχουν «εξαφανιστεί» από τον χάρτη του λιανεμπορίου σχεδόν 41 αλυσίδες, μεγάλες και μικρές. Πλέον πρωταγωνιστούν λίγες μεγάλες αλυσίδες στην αγορά, ορισμένες μικρότερες ελληνικών συμφερόντων δίνουν μάχη να κερδίσουν μερίδια, ενώ γίνονται νέες κινήσεις στο χώρο.




