«Αναταραχή στην τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας από προεκλογικές τοποθετήσεις», (Greece’s Tourism Industry Unsettled by Talk in Election Campaign)», είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της αμερικανικής εφημερίδας New York Times, που αναφέρεται στις ιδιαιτερότητες της τουριστικής βιομηχανίας και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στον ελληνικό τουρισμό η διαφαινόμενη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ, ο ανερχόμενος αριστερός συνασπισμός που προηγείται στις δημοσκοπήσεις απεχθάνεται τις διακοπές με «τα πάντα πληρωμένα» (all inclusive), και έχει υποσχεθεί να περιορίσει αυτού του είδους τις διακοπές, γεγονός που δημιουργεί εκνευρισμό στην τουριστική βιομηχανία, η οποία είναι το μόνο λαμπρό σημείο στην αναιμική ελληνική οικονομία», σημειώνει, μεταξύ άλλων, το δημοσίευμα.
«Ο Αλέξης Τσίπρας έχει κάνει μια σειρά από εμπρηστικές διακηρύξεις, όπως τη μη τήρηση των όρων του οικονομικού πακέτου διάσωσης της Ελλάδας, κάτι που θα μπορούσε να επιφέρει θανάσιμο χτύπημα στην παραμονή της Ελλάδας στην ευρωζώνη. Η ελληνική τουριστική βιομηχανία, πιθανόν να μην βγει αλώβητη, ανεξάρτητα του αποτελέσματος των εκλογών».
Στο άρθρο μεταφέρονται επίσης δηλώσεις της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, από τη συνέντευξή της στη Ναυτεμπορική, σύμφωνα με τις οποίες «πρέπει να παίρνουμε πρωτοβουλίες που ενισχύουν τον τουρισμό και όχι μέτρα που θα τον σταματήσουν», καθώς επίσης και οι απόψεις παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας.