Μην περιμένετε πια στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σας να καταφτάσει ο δίσκος, με το δείπνο σας σερβιρισμένο σε ασημένια πιάτα. Το φαγητό σας έρχεται σε χάρτινη ντιζαϊνάτη σακούλα!
Δεν ήταν λίγοι οι πελάτες των ξενοδοχείων που παραπονιόντουσαν για το πόσο ακριβό είναι το room-service και ότι δεν μπορούσαν να απολαύσουν ό,τι ήθελαν στο δωμάτιο τους, είτε λόγω κόστους, είτε καθυστέρησης.
Τα παράπονα αυτά παρακίνησαν έξυπνους ξενοδόχους της Αμερικής να εφεύρουν τρόπους οικονομικού και πολύ διαφορετικού room-service.
Μερικά παραδείγματα:
– Το ξενοδοχείο «Public Chicago» έχει δημιουργήσει το «Public Express», ένα μενού που σχεδιάστηκε από το διάσημο γάλλο σεφ Jean – Georges Vongerichten. Οι επισκέπτες του μπορούν να απολαύσουν γκουρμέ γεύματα σε λιγότερο από 10 λεπτά και χωρίς επιπλέον έξοδα αποστολής. Η ανθρώπινη επαφή δεν είναι απαραίτητη: Ο σερβιτόρος αφήνει την τσάντα στο πόμολο του δωματίου!
– Η αλυσίδα «Hilton» δοκιμάζει να μεταφέρει τις παραγγελίες στα δωμάτια μέσα στη χάρτινη καφέ σακούλα, σε πολλά από τα brands των ξενοδοχείων της ανά τον κόσμο. Μεταξύ αυτών: το «Hilton Hawaiian Village» στη Χονολουλού και «DoubleTree by Hilton» στην Τούλσα της Οκλαχόμα.
– Το «Hudson Hotel» στη Νέα Υόρκη, έχει δημιουργήσει το μενού «Hudson Common Express». Τα διαθέσιμα προϊόντα περιλαμβάνουν τη βρώμη με μαύρο κινόα για το πρωινό και σαλάτα του Καίσαρα με τυρί asiago για δείπνο.
– Το «Four Seasons Washington», στην Ουάσιγκτον DC, έχει δημιουργήσει ένα 15λεπτο μενού. Το πρωινό σερβίρεται σε χάρτινους δίσκους, ενώ στο μεσημεριανό γεύμα και το δείπνο τα φαγητά τοποθετούνται σε πλαστικά δοχεία μέσα σε διαφανείς πλαστικές σακούλες.