Δύο μήνες μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής συμβούλων δημοσίων σχέσεων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας για τις τουριστικές αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Ρωσίας εμφανίστηκαν τα πρώτα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα θετικής δημοσιότητας για την Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν σε μια σειρά αξιόπιστων διεθνών ΜΜΕ.
Σε διάστημα 30 ημερών δημιουργήθηκε σημαντική δημοσιότητα μέσω 287 δημοσιευμάτων και αναφορών σε έγκυρα διεθνή Μέσα όπως οι New York Times, Skift.com, Deutche Welle, Travel Weekly, Die Welt, Focus.de, Zeit Online κ.α., η αξία της οποίας υπολογίζεται στα 2.000.000 ευρώ με συνολική δαπάνη για το ίδιο χρονικό διάστημα 18.000 ευρώ. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει τη δύναμη και την αποτελεσματικότητα της έμμεσης επικοινωνίας αξιοποιώντας τις τεχνικές των δημοσίων σχέσεων και των νέων ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας, που διευκολύνουν την προσέγγιση του παγκόσμιου κοινού με ενδιαφέρουσες ιστορίες για τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που έχει να προσφέρει η χώρα μας στους επισκέπτες της.
Αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη σημασία της «εμπειρίας», η Marketing Greece διοργανώνει διαρκώς δημοσιογραφικά ταξίδια σε προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, όπως Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Κρήτη, Θεσσαλία, Πελοπόννησος, Κυκλάδες κ.α., κατά τη διάρκεια των οποίων οι εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν από κοντά και να μεταφέρουν στα κοινά των χωρών τους ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η χώρα μας στους επισκέπτες. Ήδη, εκπρόσωποι από κορυφαία διεθνή ΜΜΕ έχουν επισκεφθεί ελληνικούς προορισμούς, όπως το National Geographic Traveler στη Χαλκιδική.
Παράλληλα, διεξάγονται επισκέψεις διασημοτήτων, όπως η δημοφιλής παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Daria Subbotina από τη Ρωσία που επισκέφθηκε πρόσφατα τη Σαντορίνη και μοιράστηκε την εμπειρία της με το Ρωσικό κοινό μέσω των social media δημιουργώντας ιδιαίτερη αίσθηση και προκαλώντας θετικά σχόλια και συζητήσεις μεταξύ των χρηστών. Σκοπός των ταξιδιών αυτών, αλλά και της συνολικής στρατηγικής επικοινωνίας της Marketing Greece είναι η προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο της διάδοσης βιωματικών ιστοριών.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα των πρώτων ενεργειών, ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, δήλωσε: «Προϋπόθεση της στοχευμένης και αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι η μελέτη και δημιουργία προϊόντων ή αλλιώς “εμπειριών”, που ανταποκρίνονται σε στρατηγικούς στόχους όπως η προσέλκυση καλύτερου ποιοτικού επιπέδου επισκεπτών και η επέκταση της τουριστικής περιόδου. Κάθε επίσκεψη δημοσιογράφου, προσωπικοτήτων με επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και το περιεχόμενο που διοχετεύεται στις αγορές-στόχους είναι σε συνάρτηση με μια “ιστορία”, ένα προϊόν και έναν στόχο. Τα πρώτα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας είναι θετικά και δείχνουν το μεγάλο ενδιαφέρον που εκδηλώνουν καθημερινά τα σημαντικότερα διεθνή ΜΜΕ για το Ελληνικό τουριστικό προϊόν».