Τα social media δεν τελειώνουν με ένα post. Τότε ξεκινούν… Όλοι χαίρονται με τις θετικές κριτικές που λαμβάνουν από τους πελάτες τους, ωστόσο πώς αντιμετωπίζουν τα αρνητικά σχόλια για την επιχείρησή τους; Είναι έτοιμοι να τα δεχτούν; Αφού αρχικά… εκνευριστούν, μπορούν να τα διαχειριστούν; Facebook, Twitter, Instagram και LinkedIn αποτελούν τα πλέον δημοφιλή social media και οι επιχειρήσεις παλεύουν να ανακαλύψουν τα μυστικά του… νέου κόσμου για να αυξήσουν την πελατεία τους. Σε ποιο μέσο είναι καλύτερα να επενδύσετε; Γιατί και με ποιο σκεπτικό; Η Nelios προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυo. Τέσσερις επαγγελματίες του digital marketing της εταιρίας, μιλώντας στο newsbeast.gr αναλαμβάνουν να μας διαφωτίσουν για το θαυμαστό κόσμο των social media. Μοιράζονται ακόμη όλα τα μυστικά για μια δυνατή παρουσία στο social περιβάλλον στη μεγάλη έκθεση Horeca που ανοίγει τις πύλες της από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου στο Μetropolitan Expo. Για να έχει ένας ξενοδόχος ή μια επιχείρηση μαζικής εστίασης δυνατή παρουσία στο social περιβάλλον είναι απαραίτητο να ακολουθήσει μια ολιστική προσέγγιση στη χάραξη της social media στρατηγικής του, σημειώνει αρχικά η Ζωή Μουχρίτσα, Chief Marketing Officer της Nelios και απαντάει σε μια κομβικήμ ερώτηση… – Πάνω σε ποια social media πρέπει να επενδύσει ένας ξενοδόχος ή ένα κατάστημα εστίασης; Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, χρειάζεται να χαράξουμε μια «διαδρομή» με τα ακόλουθα βασικά βήματα. Πρώτον να εντοπίσουμε το συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται η επιχείρησή μας. Στη συνέχεια να διερευνήσουμε σε ποιο ή ποια μέσα έχει ενεργή παρουσία το κοινό αυτό. Τέλος, να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες του/των μέσου/ων αυτού/ών, ισχυροποιώντας την παρουσία του brand μας στα social media και κατά συνέπεια να προσελκύσουμε το κοινό στο οποίο έχουμε στοχεύσει. Επομένως, δεν υπάρχει μία κατηγορηματική απάντηση για το ποια social media πρέπει να επιλέξει, διότι το κάθε ένα εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό και λειτουργεί ως εκ τούτου με διαφορετικό τρόπο. Η ολοκληρωμένη στρατηγική, ο εντοπισμός και καθορισμός του κοινού στόχευσης και η συστηματική επένδυση στα μέσα που έχουν περισσότερη δυναμική για το ξενοδοχείο ή την επιχείρηση μαζικής εστίασης είναι το «κλειδί» για την επιτυχία.
