Βρίσκεστε στην πισίνα του ξενοδοχείου όπου διαμένετε και αισθάνεστε μια ακατανίκητη δίψα. Η προοπτική να σηκωθείτε από τη ξαπλώστρα ακόμη και για να κάνετε νόημα στο σερβιτόρο σάς φαίνεται βασανιστική. Παράλληλα, σκέφτεστε τη ζέστη που θα κάνει στο δωμάτιο, μέχρι να αρχίσει να λειτουργεί ο κλιματισμός και ένα γκρίζο σύννεφο αρχίζει ήδη να στέκεται εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τις ειδυλλιακές διακοπές που είχατε στο μυαλό. Και αν τα παραπάνω σας φαίνονται λίγο υπερβολικά, οι περισσότεροι πελάτες ενός ξενοδοχείου θέλουν η άνεση και καινοτομία να τους ακολουθεί παντού, ακόμη και στη… σάουνα. Λύση στα παραπάνω αλλά και σε πολλά ακόμη υπόσχεται να δώσει η εφαρμογή hello! που αναβαθμίζει ριζικά την εμπειρία του πελάτη και διευκολύνει τη λειτουργία της επιχείρησης. Η Σόνια Παπαγεωργίου, Marketing Manager της Apitech μάς συστήνει το ψηφιακό ξενοδοχείο του μέλλοντος και μας καλεί να ανακαλύψουμε τις δυνατότητές του στη μεγάλη έκθεση Horeca που ανοίγει τις πύλες της από 9-12 Φεβρουαρίου στο Μetropolitan Expo. – Η εφαρμογή αποβλέπει σε ένα ψηφιακό ξενοδοχείο του μέλλοντος. Πώς το οραματίζεστε εσείς; Να γίνονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού; Το όραμά μας είναι άνεση, καινοτομία, συνέπεια, ευκολία. Η τεχνολογία είναι το μέσο και το κινητό θα είναι το κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας. Αυτή είναι η πρόβλεψή μας. Αυτή πιστεύουμε θα είναι η συσκευή που θα επικρατήσει και έχουμε σχεδιάσει το hello! γύρω από το κινητό, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στον πελάτη. Ειδικές συσκευές, tablet, κ.λπ δε θα έχουν καμιά τύχη. Σε ορίζοντα πέντε ετών θα έχουν είτε εξαφανιστεί είτε θα έχουν επανα-πακεταριστεί για κινητό τηλέφωνο. – Ποιο είναι το μεγάλο συν σε σχέση με τον παραδοσιακό ανταγωνισμό ώστε να το επιλέξει μια επιχείρηση; Δε θεωρούμε ότι υπάρχει παραδοσιακός ανταγωνισμός. Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη σχέση του πελάτη με την επιχείρηση. Ξανά: άνεση, καινοτομία, συνέπεια, ευκολία, αυτά είναι που προσφέρουμε. Ήμουν σε ξενοδοχείο στην Πολωνία και ήθελα να πάω στη σάουνα. Ήθελα όμως να επιλέξω μια στιγμή χαμηλής κίνησης. Με το hello! μπορείς να μάθεις στο κινητό σου πόσα άτομα είναι κάθε στιγμή στη σάουνα. Τόσο απλά. Τα σενάρια αυτού του τύπου είναι ατελείωτα. Παραγγελίες, κρατήσεις, loyalty μπόνους, κλήσεις κάθε λογής, πλοήγηση, αξιολόγηση, κ.ο.κ αυτά είναι τα πιο κλασικά. Το παραπάνω δείχνει πόσο μακριά μπορεί να πάνε τα πράγματα, σε μια περιοχή όπου το hello έχει ένα διεθνές τεχνολογικό πλεονέκτημα. – Πόσο «φιλική» είναι η εφαρμογή στο μέσο χρήστη; Απόλυτα φιλική. Ακουμπάς το τηλέφωνο στην ετικέτα και φορτώνεις την εφαρμογή. Οι εφαρμογές είναι η μια κάτω από τον άλλη, κύκλοι, απόλυτα κατανοητοί. Δε θα μπορούσε να υπάρξει πιο απλό, πιο minimal design. – Με ποιον τρόπο, το «Hello», «κρατάει» τον πελάτη ακόμη και όταν έχει αποχωρήσει από την επιχείρηση; Με τη δυνατότητα να παίρνει, αν το επιθυμεί μηνύματα στο κινητό του , με τη δυνατότητα να εξαργυρώσει τα bonus του σε μια επόμενη επίσκεψη και κυρίως με την ανάμνηση χρηστικότητας και φιλικότητας. – Απευθύνεστε περισσότερο στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ή το ίδιο και στις μικρότερες επιχειρήσεις; Σε κάθε τύπο αδιακρίτως. Το hello! είναι απόλυτα επεκτάσιμο και προσαρμόσιμο σε κάθε περιβάλλον. Το μέγεθος δεν έχει καμιά σημασία. – Είναι αυτό ένα βήμα για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων; Κυρίως είναι ένα βήμα re-branding και ενσωμάτωση ενός νέου lifestyle στην καθημερινότητα της επιχείρησης. Που βασίζεται όμως σε διακριτές υπηρεσίες, φιλικές και χρήσιμες. Σε μια άλλη σχέση με το περιβάλλον της επιχείρησης. – Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος υπάρχουν υψηλές προσδοκίες από τους επαγγελματίες στο χώρο του ξενοδοχειακού κλάδου. Τι περιμένετε εσείς από τη Horeca 2018 αλλά και τι περιμένει το κοινό από εσάς; Να διευρύνουμε τον κύκλο των πελατών μας, να εντοπίσουμε διεθνείς συνεργάτες αλλά και συνεργάτες προστιθέμενης αξίας. Εντάσσουμε συνέχεια νέες εφαρμογές στο hello! Η πιο πρόσφατη είναι η συνεργασία με τη RadioArt για παροχή 120 καναλιών απόλυτα ποιοτικής μουσικής κατευθείαν στο κινητό του πελάτη.
NEWSBEAST