Σε επιβεβαίωση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες χρήστες της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Outlook προχώρησε η Microsoft. Εκατοντάδες χρήστες δεν μπορούν να αποστείλουν μηνύματα ή να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.
Πολλοί από αυτούς που αντιμετωπίζουν τα συγκεκριμένα προβλήματα, έχουν κάνει σχόλια από το πρωί της Δευτέρας στην ιστοσελίδα Downdetectorthat, αναφέροντας ότι έχουν επηρεαστεί από το ζήτημα που έχει προκύψει. Ένα κοινό ζήτημα φαίνεται ότι είναι πως τα απεσταλμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένουν στον φάκελο «Πρόχειρο» και δεν παραδίδονται στους παραλήπτες.
Στην ιστοσελίδα της, η εταιρεία αναφέρει ότι πρόκειται για ένα «απροσδόκητο» πρόβλημα και ότι οι ειδικοί εργάζονται πυρετωδώς για την επίλυση του θέματος. Ωστόσο, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, δεν είναι όλοι οι κάτοχοι λογαριασμού στο Outlook που αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.
«Η διαλείπουσα συνδεσιμότητα επηρεάζει τους πελάτες σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, κάτι για το οποίο εργαζόμαστε ώστε να επιλυθεί το συντομότερο δυνατόν», επισήμανε στο BBC εκπρόσωπος της Microsoft.
Η υπηρεσία Outlook της εταιρείας ενσωματώνει λογαριασμούς του Hotmail και του Windows Live Hotmail. Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας, η Microsoft χρησιμοποιεί μια «εναλλακτική υποδομή» την ώρα που εργάζεται παράλληλα για την αποκατάσταση του προβλήματος.
«Εντοπίσαμε ένα υποσύνολο στην υποδομή που δεν μπορούσε να επεξεργαστεί τα αιτήματα όπως ήταν αναμενόμενο, γεγονός που προκάλεσε μια απροσδόκητη γενική διακοπή της διαθεσιμότητας των υπηρεσιών», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, ο οποίος πρόσθεσε ότι «έχουμε ανακατευθύνει τα αιτήματα για την αποκατάσταση των υπηρεσιών και παρακολουθούμε το περιβάλλον όσο επανέρχεται η συνδεσιμότητα».