Σε νούμερο 1 προορισμό για προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας αναδεικνύεται το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με έρευνες καταναλωτών.
Tο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ υποδέχτηκε το 2013 πάνω από 30 εκατομμύρια επισκέπτες, που πραγματοποίησαν περισσότερες από 20 εκατομμύρια συναλλαγές.
Κατά το α’ εξάμηνο του 2014 σημειώνονται τάσεις περαιτέρω ανόδου, γεγονός που οφείλεται και στη μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις τεχνολογικών προϊόντων όπως tablets, laptops, ασύρματα τηλέφωνα, αλλά και games και αξεσουάρ.
«Είμαστε προσηλωμένοι στην εμπειρία του πελάτη και στην παροχή υπηρεσιών προστιθεμένης αξίας. Οι δυναμικές επιδόσεις του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ το 2013, αλλά και το 2014, επιβεβαιώνουν τη θέση μας στην αγορά, και αναδεικνύουν τον ΓΕΡΜΑΝΟ σε πρωταγωνιστή στην προσπάθεια ανάκαμψης του ελληνικού λιανεμπορίου», υπογραμμίζει ο κ. Κώστας Βούζας, διευθυντής πωλήσεων λιανικής σταθερής και κινητής Ομίλου ΟΤΕ.
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες καταναλωτών, σε ό,τι αφορά την «πρόθεση επίσκεψης και αγοράς», το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ αναδεικνύεται σε Νο1 προορισμό για smartphones, Νο1 προορισμό για κινητά τηλέφωνα, Νο1 προορισμό για service και Νο1 προορισμό για ασύρματα τηλέφωνα .
Η μεγάλη ποικιλία έξυπνων συσκευών, η μεγαλύτερη γκάμα 4G smartphones στην ελληνική αγορά, η συνεργασία με κορυφαίους κατασκευαστές, η δυνατότητα να δουν οι καταναλωτές live τις συσκευές, να πλοηγηθούν στις εφαρμογές τους και να επιλέξουν εκείνη που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους, είναι μερικοί από τους λόγους που καθιστούν τον ΓΕΡΜΑΝΟ Νο1 προορισμό για smartphones. Μεγάλη ανταπόκριση γνωρίζουν και οι πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το service συσκευών, το photoprint και το ticketing.
«Παρακολουθούμε τις εξελίξεις της αγοράς, βάζουμε τον πελάτη στο επίκεντρο, ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες των καταναλωτών, επενδύουμε σταθερά στις νέες τεχνολογίες και στην καινοτομία. Το πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών σε συνδυασμό με την υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, δημιουργούν συγκριτικό πλεονέκτημα και αναβαθμίζουν την εμπειρία των καταναλωτών, αναδεικνύοντας το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Νο1 προορισμό», δήλωσε ο κ. Αλέξανδρος Ντάβος, διευθυντής retail marketing αγορών και διακίνησης εμπορευμάτων σταθερής και κινητής Ομίλου ΟΤΕ.
Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που υπογραμμίζει ότι ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ αποτελεί Νο1 προορισμό για smartphones.
Δείτε το τηλεοπτικό σποτ…