Η Samsung φαίνεται πως ρίχνει πολύ μεγάλο βάρος στην προώθηση των προϊόντων της, ειδικά το 2012 ήταν η χρονιά που το επιβεβαίωσε ξοδεύοντας, ούτε λίγο ούτε πολύ, περισσότερα από 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές καμπάνιες.
Μάλιστα τα ποσά που δαπανά η Samsung τα τελευταία 4 χρόνια μπορούν να συγκριθούν με τον «γίγαντα» της διαφήμισης που ακούει στο όνομα Coca-Cola, ενώ μέσα στο 2012 κατάφερε και να την ξεπεράσει. Αρκεί κανείς να σκεφτεί πως τα χρήματα που έδωσε σε διαφημίσεις η κορεατική εταιρία το περασμένο έτος, είναι έως και τέσσερις φορές περισσότερα από αυτά που δαπάνησε ο βασικός ανταγωνιστής της, η Apple.
Με την επικείμενη κυκλοφορία του νέου Galaxy S IV στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, αναμένεται να συνεχιστεί αυτή η επιθετική πολιτική προώθησης προϊόντων που ασκεί η Samsung, αφού θα ξεκινήσουν οι νέες διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας για τη νέας της ναυαρχίδα.
Τέλος, δεν αποκλείεται φέτος να δούμε και άλλες εταιρίες του χώρου, όπως η Apple, να ακολουθούν αυτή την πολιτική, σε μία προσπάθεια να κερδίσουν κάποιο ποσοστό από το μερίδιο που κατέχει η Samsung στην αγορά.