Η Microsoft παρουσίασε στην εκδήλωση TestFest, ένα νέο πρότζεκτ μικρής κλίμακας, που δίνει έμφαση στην αναζήτηση δημοφιλούς περιεχομένου, που έχει γίνει γνωστό και ως viral. Από αυτού του είδους το περιεχόμενο, η νέα λειτουργία πήρε την ονομασία ViralSearch.
Η προσπάθεια που γίνεται από τη Microsoft Research χρησιμοποιεί ως πηγή, το περιεχόμενου του Twitter, τουλάχιστον προς το παρόν. Η νέα λειτουργία, προσφέρει μία ποικιλία από τρόπους για την παρακολούθηση και απεικόνιση των διάφορων tweets, βίντεο ή φωτογραφιών που προέρχονται είτε από κάποια εταιρία είτε από κάποιο μεμονωμένο χρήστη, σε εκατοντάδες ή χιλιάδες άλλους.
Η παρουσίαση περιλαμβάνει την προβολή ενός προφίλ, η οποία σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε τη ροή της δραστηριότητας ενός ατόμου καθώς και την επιρροή που ασκεί στους άλλους που των ακολουθούν, αφού εμφανίζονται και διαγράμματα που δείχνουν την κίνηση των αναδημοσιεύσεων (retweets).
Φυσικά είναι ακόμα σε ερευνητικό στάδιο και δεν έχει γίνει διαθέσιμο για το ευρύ κοινό, όπως επίσης είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μάθουμε αν και πότε θα κυκλοφορήσει και αν γίνει εμπορικό προϊόν.