Λίγες μόνο ημέρες μετά τη διαρροή των πρώτων ανεπίσημων διαφημίσεων για τα Windows 8, η Microsoft δημοσίευσε στο κανάλι της στο YouTube την πρώτη επίσημη διαφήμιση του νέου της λειτουργικού.
Η διαφήμιση ξεκινά με αντίστροφη μέτρηση η οποία φαίνεται να «κολλάει» στο νούμερο 8, την καινούρια έκδοση των Windows.
Δίνει έμφαση στις νέες δυνατότητες του λειτουργικού, κυρίως στην υποστήριξη οθονών αφής και τον τρόπο που αυτές βοηθούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το λειτουργικό μέσω χειρονομιών.
Παρουσιάζει ακόμα τη δυνατότητα χρήσης των συσκευών ως netbooks με την χρήση του αντίστοιχου πληκτρολογίου.
Χαρακτηριστικό είναι πως κατά την διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης στο βίντεο βλέπουμε ένα laptop να καταστρέφεται.
Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία εμμέσως δηλώνει πως για αυτήν τα laptops αποτελούν παρελθόν. Φαίνεται πως για τη Microsoft δεν υπάρχει λόγος οι καταναλωτές να αγοράσουν laptop αφού το νέο της λειτουργικό και οι νέες της συσκευές έχουν σχεδιαστεί ώστε να εκμεταλλεύονται πλήρως τη φορητότητα και την ευχρηστία των tablets.
Η Microsoft σκοπεύει να ξοδέψει πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για την προώθηση του νέου της λειτουργικού ενώ εμφανίζεται αρκετά αισιόδοξη για την επιτυχία του αφού υπόσχεται πως τους πρώτους τρεις μήνες της κυκλοφορίας των Windows 8 το ηλεκτρονικό κατάστημα τους θα διαθέτει πάνω από 100.000 εφαρμογές.
Την ίδια στιγμή υπολογίζει πως μέχρι το επόμενο καλοκαίρι οι καταναλωτές θα έχουν αγοράσει πάνω από 400 εκατομμύρια υπολογιστές και tablets με Windows 8.