Η Boehringer Ingelheim ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες τη δοκιμαστική κυκλοφορία του πρώτου της κοινωνικού παιχνιδιού στο Facebook, που ονομάζεται Syrum. Το Syrum θα είναι μια νέα και εξελισσόμενη πλατφόρμα ώστε η προσανατολισμένη στην έρευνα φαρμακευτική εταιρεία να εμπνεύσει και να επιμορφώσει το κοινό σε έναν ολοένα μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Το Syrum, που βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης περισσότερο από δύο χρόνια, έχει σχεδιαστεί ειδικά για να δείξει τις περίπλοκες διαδικασίες σχετικά με την έρευνα και την ανάπτυξη φαρμάκων μέσω μηχανισμών παιχνιδιού. Στόχος του είναι να προωθήσει την επιστήμη και την καινοτομία στην ψηφιακή κοινότητα με διασκεδαστικό και συμμετοχικό τρόπο.

«Τα παιχνίδια χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά στην εκπαίδευση σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς όλο και περισσότεροι οργανισμοί εκτιμούν ότι οι άνθρωποι ενθαρρύνονται καλύτερα και δραστηριοποιούνται με τη διαδραστικότητα, τη διασκέδαση και τη συμμετοχή», δήλωσε ο Dr Jez Rose, συμπεριφορικός ψυχολόγος από το Buckinghamshire, Ηνωμένο Βασίλειο.

«Το Syrum είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα διασκεδαστικό παιχνίδι για να έχει εκπαιδευτικά αποτελέσματα, ενώ διατηρεί το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή μέσω ενός λογικού, σχεδιασμένου τρόπου εκμάθησης».

Το Syrum επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν και να λειτουργήσουν τη δική τους φαρμακευτική εταιρεία, χρησιμοποιώντας ένα εικονικό εργαστήριο για να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν υποθετικά φάρμακα ώστε να βελτιώσουν την υγεία του κόσμου. Μπορούν να αναπτύξουν μοριακές ενώσεις και στη συνέχεια να τις ανταλλάξουν με άλλους παίκτες. Σε κάθε «ενότητα», ο παίκτης πρέπει να επιλύσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα, που μπορεί να είναι είτε μια ασθένεια είτε μια πανδημία. Στόχος είναι να ανακαλύψει θεραπείες δημιουργώντας πρώτα ένα σταθερό φάρμακο, διεξάγοντας μια κλινική δοκιμή και τελικά εισάγοντας το φάρμακο στην αγορά.

«Η φαρμακευτική βιομηχανία που βασίζεται στην έρευνα έχει αφοσιωθεί στην εκπαίδευση – είτε αυτή απευθύνεται σε επαγγελματίες υγείας είτε πληροφορίες απευθείας στο κοινό,» δηλώνει ο John Pugh, Director of Digital στην Boehringer Ingelheim. «Το παιχνίδι είναι ένας πειραματικός τρόπος ώστε η Boehringer Ingelheim να κάνει κάτι τέτοιο. Η πρόκληση είναι να το κάνει με έναν πραγματικά συμμετοχικό, επιμορφωτικό και διασκεδαστικό τρόπο που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον του παίκτη».

Το Syrum έχει δημιουργηθεί για το Facebook και έχει ήδη προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τόσο εντός της φαρμακευτικής βιομηχανίας όσο και ανάμεσα στους παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών.

Πάνω από 1.000 άτομα έχουν ήδη εγγραφεί για να παίξουν πριν το παιχνίδι κυκλοφορήσει στην αγορά μέσω του ιστότοπου www.syrum-game.com.

Το παιχνίδι κυκλοφορεί πρώτα σε δοκιμαστική έκδοση (beta) εκτός ΗΠΑ και Καναδά για να δώσει τη δυνατότητα σχολίων στους παίκτες και θα αναπτύσσεται συνεχώς με βάση τις ιδέες και τις σκέψεις των παικτών.
Η επίσημη παγκόσμια κυκλοφορία του Syrum σχεδιάζεται για το 2013.