Με στόχο να προλάβει επιπλέον κατηγορίες για θέματα προστασίας προσωπικών δεδομένων και ενδεχομένως αγωγές από χρήστες των συσκευών της, η Apple ξεκινά να απορρίπτει εφαρμογές οι οποίες ζητούν πρόσβαση στο UDID των συσκευών της.
Το UDID είναι ένας αλφαριθμητικός σειριακός αριθμός και είναι διαφορετικός για κάθε συσκευή. Η πρόσβαση στον αριθμό αυτόν από τις εφαρμογές γίνεται για λόγους ταυτοποίησης κάθε χρήστη από τις εταιρείες που εμφανίζουν διαφημίσεις μέσω των εφαρμογών τους.
Αν και η Apple είχε και παλαιότερα συμβουλέψει τους developers εφαρμογών να αποφεύγουν τη χρήση των UDID, μέχρι τώρα δεν είχε λάβει τόσο δραστικά μέτρα. Η αλλαγή πολιτικής πάντως αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα καθώς η ταυτοποίηση των χρηστών είναι για κάποιες εταιρείες απαραίτητη προκειμένου να εξετάσουν την απόδοση της διαφημιστικής τους εκστρατείας.