Απ’ ό,τι όλα δείχνουν, το Facebook έχει πάρει την επερχόμενη δημόσια προσφορά του πολύ σοβαρά. Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς την προσπάθεια να αυξήσει τις διαφημίσεις που εμφανίζει ανά σελίδα από 6 σε 7;
Δεν πρόκειται για την πρώτη αλλαγή αυτού του είδους άλλωστε. Πριν μόνο δύο μήνες ο αριθμός αυτός ήταν 5. Μάλιστα ακόμη και τότε υπήρχαν παράπονα τόσο από διαφημιζόμενους όσο και από χρήστες. Οι διαφημιζόμενοι διαμαρτύρονταν ότι ο όγκος των διαφημίσεων τις έκαναν να περνούν απαρατήρητες. Οι χρήστες πάλι θεωρούσαν ότι ήταν τόσες πολλές που χανόταν το περιεχόμενο.
Αν και προς το παρόν το Facebook δηλώνει ότι το ανώτατο όριο είναι οι 6 διαφημίσεις, κάποιοι χρήστες έχουν παρατηρήσει ο αριθμός αυτός να φτάνει τις 7. Αυτό συμβαίνει σποραδικά όμως και όχι συνέχεια.
Δεν είναι η μόνη προσπάθεια του Facebook να αυξήσει τα έσοδα του. Tα Featured Ads για παράδειγμα τα οποία είναι διαφημίσεις μέσα στο ίδιο το news feed εντάσσονται επίσης στο πλαίσιο αυτό.