Η Google ξεκίνησε την εβδομάδα αυτή με την ανάρτηση ενός 6λεπτου βίντεο, το οποίο στην πραγματικότητα πρόκειται για μία γρήγορη επισκόπηση της ιστορίας της ως μια εταιρεία διαδικτυακής αναζήτησης, από τις πρώτες ημέρες του αλγόριθμου PageRank των του Larry Page και Sergey Brin μέχρι και των τωρινών χαρακτηριστικών της, όπως το Google Instant. Το βίντεο διαθέτει συνεντεύξεις από τα βασικά μέλη που έχουν εργαστεί στο Google Search, συμπεριλαμβανομένων των Ben Gomes και Amit Singhal, και της Google VP Marissa Mayer, η οποία ηγήθηκε της Αναζήτησης προτού αναλάβει άλλον τομέα της επιχείρησης.
Το βίντεο περιστρέφεται γύρω από τον στόχο της Google να βοηθήσει τους ανθρώπους στην αναζήτηση των πληροφοριών που έψαχναν όσο τον δυνατόν γρηγορότερα, αλλά ίσως το πιο ενδιαφέρον είναι τα διάφορα προβλήματα τα οποία συναντούσε η εταιρεία καθ’ όλη την πορεία της.
Μία από τις ανέκδοτες ιστορίες σχετίζεται με την επίθεση της 11ης Σεπτεμβρίου, όπου στον απόηχο των επιθέσεων, πολλοί άνθρωποι έψαχναν για τους «New York Twin Towers» και συναφείς πληροφορίες, καθώς προσπαθούσαν να παρακολουθήσουν τις τελευταίες σχετικές ειδήσεις, τότε διαπιστώθηκε ότι όλες οι σχετικές ειδήσεις που υπήρχαν στον ιστό της Google ήταν παλιές. Μία γρήγορη λύση της Google ήταν να τοποθετήσει συνδέσμους με σχετικά άρθρα ειδήσεων στην αρχική της σελίδα, και η αδυναμία αυτή τελικά οδήγηση στην έναρξη των Google News.
Ένα άλλο ενδιαφέρον ανέκδοτο έχει να κάνει με την έναρξη ενσωμάτωσης φωτογραφιών μαζί με τα αποτελέσματα κειμένου για το Universal Search, που συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να συγκρίνουν πραγματικά τη σημασία μιας εικόνας με αυτή ενός άρθρου κειμένου. Έτσι, αντί να προσπαθούν να ταξινομήσουν τις εικόνες απευθείας από ιστοσελίδες, η Google χρησιμοποίησε widgets με τις εικόνες στην κορυφή, στη μέση ή στο τέλος της σελίδας.
Το βίντεο πρόκειται πρακτικά για μία συνέχεια ενός κλιπ που είχε κυκλοφορήσει τον Αύγουστο η Google, στο οποίο γίνεται μια περιήγηση στο πως αλλάζει τον αλγόριθμό της.
Παρακολουθήστε τα δύο βίντεο το πρώτο είναι το πιο πρόσφατο και το δεύτερο αυτό του Αυγούστου, ενώ η φωτογραφία είναι ένα χρονογράφημα με τους κυριότερους σταθμούς των χαρακτηριστικών του Google Search.
Πηγή: proho.gr