Η μηχανή αναζήτησης της Microsoft, το Bing, φαίνεται ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο και συνεχίζει να μεγαλώνει το μερίδιο του στην αγορά και να δημιουργεί πρόβλημα στη Google, κάτι αδιανόητο πριν μερικά χρόνια.
Με βάση τα τελευταία στατιστικά στοιχεία από την εταιρεία Experian Hitwise, το Bing τροφοδοτεί το 30% των διαδικτυακών αναζητήσεων που γίνονται στις Ηνωμένες Πολιτείες, αυξάνοντας το ποσοστό του από το 28.48% από τον Φεβρουάριο. Το ίδιο χρονικό διάστημα η Google είδε το ποσοστό της να μειώνεται από το 66.69% στο 64.42%, μια μείωση 3% που οφείλεται στην αύξηση του Bing. Μάλιστα το συγκεντρωτικό μερίδιο της Google έχει μειωθεί κατά 10% μόλις από τον Αύγουστο του 2010.Το μερίδιο του Bing αποτελείται από 2 μέρη, το πρώτο από την κεντρική σελίδα bing.com όπου το ποσοστό αυξήθηκε από 13.49% στο 14.32% και από τις αναζητήσεις που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα της Yahoo η οποία πλέον στηρίζεται πλήρως στο bing για την πραγματοποίηση όλων των αναζητήσεων που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα της. Στη περίπτωση αυτή, το ποσοστό αναζητήσεων μέσα από την ιστοσελίδα της Yahoo αυξήθηκε 5% τον περασμένο μήνα.
Ένας από τους λόγους που επικαλείται η Experian Hitwise για την αύξηση του bing είναι πιθανόν τα πιο σχετικά αποτελέσματα αφού το 81.14% των χρηστών που πραγματοποίησαν μια αναζήτηση στη Yahoo και το 80.32% των χρηστών του bing.com επισκέφθηκαν κάποια από τις ιστοσελίδες των αποτελεσμάτων, έναντι του 65.91% της Google και των αποτελεσμάτων που εμφανίζει. Η Microsoft συνεχίζει τη μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία του bing η οποία επικεντρώνεται κυρίως σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και υπηρεσίες όπως το Justin.tv.