Σύμφωνα με τα δεδομένα που συλλέγει η εταιρεία Net Applications, ο Chrome κατάφερε να σπάσει το φράγμα του 10% τον προηγούμενο μήνα. Το μερίδιο αγοράς του Chrome διαμορφώθηκε στο 10,7% τον Ιανουάριο, περνώντας για πρώτη φορά σε διψήφιο νούμερο.
Παράλληλα, οι Internet Explorer και Firefox είδαν τα ποσοστά τους να μειώνονται, με τις απώλειες να είναι σημαντικότερες για τον browser της Microsoft. Ο Internet Explorer υποχώρησε στο 56% (-0,92%), ενώ ο Firefox έπεσε στο 22,75% (-0,06%).
Την πεντάδα κλείνουν, ως συνήθως, ο Safari με 6,3% και ο Opera με 2,28%.
πηγή: pcmagazine