Εν μέσω του… Game Of Pirelli συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1, το οποίο το προσεχές σαββατοκύριακο (24-26/5) φιλοξενείται στο αργό, εντυπωσιακό και πολύ απαιτητικό Πριγκιπάτο. Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν θα μπορούσε να λείπει από το πιο κοσμοπολίτικο μέρος, το οποίο δεν είναι άλλο, από το Μονακό. Το εν λόγω γκραν πρι φιλοξενεί εξέχουσες προσωπικότητες του καλλιτεχνικού χώρου, καθώς το σιρκούι της… χλιδής αποτελεί πόλο έλξης για τους περισσότερους. Ύστερα λοιπόν από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται με το γκραν πρι στους δρόμους του Πριγκιπάτου, με τους Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ραϊκόνεν και Φερνάντο Αλόνσο (οι μοναδικοί πιλότοι που έχουν ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου μέχρι τώρα) να αναμένεται να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό με σκοπό να παραμείνουν σε τροχιά κορυφής. Βαθμολογία πιλότων: 1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 89 (2 νίκες) 2. Κίμι Ραϊκόνεν, 85 (1 νίκη) 3. Φερνάντο Αλόνσο, 72 (2 νίκες) 4. Λιούις Χάμιλτον, 50 5. Φελίπε Μάσα, 45 6. Μαρκ Γουέμπερ, 42 7. Ρομέιν Γκροσάν, 26 8. Πολ Ντι Ρέστα, 26 9. Νίκο Ρόσμπεργκ ,22 10. Τζένσον Μπάτον, 17 Βαθμολογία Κατασκευαστών: 1. Red Bull, 131 2. Ferrari, 117 3. Lotus, 111 4. Mercedes, 72 5. Force India, 32 6. McLaren, 29 7. Toro Rosso, 8 8. Sauber, 5 Λίγα λόγια για το σιρκουί! Παρά το γεγονός ότι οι πολύ στενοί δρόμοι του Μόντε Κάρλο θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως εφιάλτης για τους πιλότους, εκείνοι χαίρονται όσο τίποτα την επίσκεψη τους στο πριγκιπάτο και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να ανέβουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Το σιρκουί του Μόντε Κάρλο – το οποίο έχει υποστεί μικρές αλλαγές – είναι το μικρότερο του πρωταθλήματος, καθώς έχει μήκος 3.340 χιλιόμετρα, με τους πιλότους να διανύουν απόσταση 260.520 χιλιομέτρων. Οι πιλότοι έχουν πολύ δύσκολο έργο, καθώς περνούν σε απόσταση αναπνοής από τον τοίχο και τις μπαριέρες. Η διαδρομή αποτελείται από 19 στροφές, εννιά δεξιόστροφες και 10 αριστερόστροφες. Το Μονακό είναι μια από τις πιο αργές πίστες, ιδιαίτερα απαιτητική για τους πιλότους, οι οποίοι θα έχουν μόνο μία ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS. Τα δύσκολα αρχίζουν με το… καλημέρα για τους πιλότους, καθώς μετά την πολύ μικρή ευθεία της εκκίνησης, ακολουθεί η πρώτη πολύ κλειστή στροφή, έχοντας δεύτερα στο κιβώτιο και το κοντέρ να δείχνει περίπου 111 χιλιόμετρα την ώρα. Η είσοδος και η έξοδος από το τούνελ ίσως είναι το αγαπημένο πλάνο όλων όσων παρακολουθούν το γκραν πρι. Οι πιλότοι βγαίνοντας από το τούνελ και μπαίνοντας στη στροφή «10» έχουν αποκτήσει τη μέγιστη ταχύτητα της πίστας, 289 χλμ. την ώρα, μετατρέποντας την εν λόγω στροφή στη ταχύτερη του πρωταθλήματος. Και όμως τα μονοθέσια μπορούν να τρέχουν και με πρώτη! Η έκτη στροφή της διαδρομής είναι η πιο αργή, καθώς οι πιλότοι εισέρχονται σε αυτή με 47 χλμ. την ώρα και στο κιβώτιο έχουν πρώτη ταχύτητα. Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με το μονοθέσιο της Ferrari. Τα ελαστικά -μαλακή και πολύ μαλακή γόμα- για ακόμη μία φορά αναμένεται να παίξουν το ρόλο τους, με την Pirelli να προβλέπει πως οι ομάδες θα ακολουθήσουν στρατηγική δύο πιτ στοπ. Πηγή: Sport-fm.gr