Πρωτοβουλίες που στόχο έχουν τη βελτίωση της προστασίας του καταναλωτή ανήγγειλε την Τρίτη (14/3) η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Αυτές συζητήθηκαν σε ημερίδα με θέμα «Προστασία καταναλωτή: η σωστή ενημέρωση όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές» που διοργάνωσε ο ΣΕΒ.
Μιλώντας στην ημερίδα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης στάθηκε στον πρακτικό οδηγό για την παρουσίαση των προσφορών, εκπτώσεων και λοιπών προωθητικών ενεργειών που έθεσε σε διαβούλευση το υπουργείο και αποτελεί όπως είπε έναν εύχρηστο οδηγό τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
«Η προστασία του καταναλωτή είναι βασικός άξονας της πολιτικής του υπουργείου καθώς συμβάλει στην προώθηση του υγιούς ανταγωνισμού και την εμπέδωση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών», τόνισε, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου Σωτήρης Αναγνωστόπουλος ανήγγειλε παρεμβάσεις για βελτίωση της προσυμβατικής ενημέρωσης των καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες καθώς και νέα ψηφιακά εργαλεία που θα δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα σύγκρισης.
Υπογράμμισε επίσης τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί όπως για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, για την δυνατότητα των καταναλωτικών οργανώσεων να ασκούν αντιπροσωπευτικές αγωγές διεκδικώντας αποζημίωση για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας, για την αντιμετώπιση αθέμιτης κερδοφορίας, για το καλάθι του νοικοκυριού κ.α.
Ο αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Τροφίμων και επικεφαλής ομάδας εργασίας καταναλωτή Ιωάννης Γιώτης, ανέφερε ότι η σχέση εμπιστοσύνης επιχειρήσεων/καταναλωτών βασίζεται στη σωστή ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων. Στο πλαίσιο αυτό, μετά τον πρακτικό οδηγό για την επικοινωνία με τον καταναλωτή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο ΣΕΒΤ προχωρά στη δημιουργία εικονογραφημένου οδηγού για την επικοινωνία των προσφορών και μειώσεων τιμών μέσω οποιασδήποτε καμπάνιας.