Εδώ στην Αχαΐα συναντάμε σε μικρογραφία όλη την σύντομη διαδρομή της σύγχρονης Ελλάδας, είπε ο πρωθυπουργός ξεκινώντας την ομιλία του στην Πάτρα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε μια ιστορική αναδρομή και τόνισε ότι το παρελθόν δείχνει τον δρόμο αλλά το παρόν μας επιτρέπει να διδαχτούμε από αυτό για την χτίσουμε το μέλλον. Ο πρωθυπουργός θύμισε ότι η Πάτρα ήταν το τρίτο μεγαλύτερο βιομηχανικό κέντρο της χώρας.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνοντας μια σύγκριση του χθες με το σήμερα τόνισε ότι από το 1975 έως το 1995 έκλεισαν 80 μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις και χάθηκαν 30.000 θέσεις εργασίας. Για χρόνια είπε η Πάτρα έζησε τον εφιάλτη της ανεργίας.
«Είμαι εδώ σήμερα για να σας πω ότι όλα αυτά ανήκουν στο χθες που δεν θα το ξαναζήσουμε. Η χώρα είναι ήδη μια άλλη χώρα και η Πάτρα μπαίνει σε αντίστοιχη τροχιά προόδου», είπε χαρακτηριστικά.
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ακόμα ότι η Πάτρα μπορεί να ξαναγίνει η δυτική πύλη της χώρας. Πρόσθεσε ότι βρέθηκε στην πόλη για να αποδείξει ότι η κυβέρνηση δεν βλέπει την Ελλάδα με κομματικά γυαλιά.
Το κριτήριο όταν σχεδιάζουμε ένα αναπτυξιακό σχέδιο είναι ο ρόλος που μπορεί να παίξει ένας τόπος για την Ελλάδα του 2030 σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης.
Αναφερόμενος σε όλες τις μεγάλες κρίσεις ο πρωθυπουργός είπε ότι παρά το δυσμενές περιβάλλον η πατρίδα μας όχι μόνο στάθηκε όρθια αλλά ανέβηκε ψηλότερα αυξάνοντας τον δημόσιο πλούτο και μειώνοντας την ανεργία.
«Η χώρα μας πια είναι εκτός κοινοτικής εποπτείας, κλείσαμε οριστικά το κεφάλαιο των μνημονίων», είπε ακόμα. Οι Έλληνες πληρώνουν σήμερα λιγότερους φόρους και εισφορές όπως είχαμε δεσμευθεί και ο κατώτατος μισθός αυξήθηκε δυο φορές και θα αυξηθεί μια ακόμα. Όλα αυτά ανακουφίζουν το παρόν χωρίς να ναρκοθετούν το μέλλον, υπογράμμισε ακόμα. Την ίδια εποχή μειώνουμε το δημόσιο χρέος μας με τον πιο γρήγορο ρυθμό από όλα τα κράτη μέλη της ευρωζώνης γιατί έτσι μπορούμε να δημιουργούμε δημοσιονομικό χώρο. Επιτυγχάνουμε από 1/1/2023 την αύξηση σχεδόν κατά 8% των συντάξεων».
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε ακόμα στο ψηφιακό κράτος αλλά και τις προσλήψεις στην παιδεία και στην σύγχρονη διδασκαλία στα σχολεία.