«Η κυβέρνηση είναι προτιμότερο να εργάζεται παρά να ομιλεί», τόνισε ο τομεάρχης υποδομών της ΝΔ και βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος επισκέπτεται την Περιφέρεια Πελοποννήσου και επιθεωρεί έργα που εκτελούνται σε Αρκαδία, Λακωνία και Μεσσηνία.
Στην Αρκαδία επεσήμανε ότι ξεχωρίζουν δύο έργα, το λιμάνι στο Παράλιο Άστρος, το οποίο ανέφερε έχει βαλτώσει, ενώ απομένει για να ολοκληρωθεί το 30% του έργου και το δεύτερο είπε, πως είναι ο δρόμος Τρίπολης – Άστρους, για το οποίο είπε ότι «τα έργα προχωρούν με καλό ρυθμό», αν και υπογράμμισε ότι το έργο έχει καθυστερήσει λόγω της σαθρότητας του εδάφους.
Σε δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο τομεάρχης υποδομών της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε πως «στη χώρα υπάρχει ένα κακό προηγούμενο, έχουμε κατά μέσο όρο μια 35ετία για να ολοκληρωθεί ένα έργο» και πρόσθεσε ότι «δεν έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε καταστάσεις, θεσμικά πλαίσια, νομικά καθεστώτα, που δεν δίνουν δικαιώματα για διεκδικήσεις κι αυτό σημαίνει καθυστερήσεις και μελέτες που όταν καλούμαστε να τις εφαρμόσουμε είναι πλέον παρωχημένες».
Τόνισε πως «είναι απαραίτητη αναγκαιότητα ο εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου και θέλει σοβαρότητα ο τομέας των έργων υποδομής και κυρίως σεβασμό ακόμα και στο ένα ευρώ, που δαπανάται για έργα στη χώρα μας».
Ο κ. Αυγενάκης αναφερόμενος στην ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου Λεύκτρο – Σπάρτη και του περιμετρικού της Καλαμάτας, έφερε πως «δεν έχουν άδικο οι Λάκωνες να ανησυχούν με τις εξαγγελίες του κ. Σπίρτζη και του κ. Σταθάκη, διότι ειδικά ο κ. Σπίρτζης δεν επιτρέπεται να ομιλεί διαρκώς και ελάχιστα να εργάζεται σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου του».
Προσθέτοντας, «ήταν για πολλά χρόνια πρόεδρος του ΤΕΕ, άρα σύμβουλος του κράτους και μέχρι πρότινος στέλεχος του ΠΑΣΟΚ παρεμπιπτόντως και από τις εκλογές κι εντεύθεν μετεξελίχθηκε σε νέο ΣΥΡΙΖΑ και στην προσπάθεια του να αποδείξει ότι είναι πιο ΣΥΡΙΖΑ από το ΣΥΡΙΖΑ, προβαίνει διαρκώς σε δηλώσεις, που μόνο σύγχυση έχουν προκαλέσει στην αγορά, στους επενδυτές και στις τοπικές κοινωνίες».
Επιπλέον τόνισε ότι, «η κυβέρνηση είναι προτιμότερο να εργάζεται παρά να ομιλεί και ειδικά όταν πρόκειται για έργα σημαντικά που έχουν χρόνια ταλαιπωρηθεί και ταλαιπωρήσει τους πολίτες».
Ανέφερε πως η ΝΔ δεν αντιτίθεται σε οτιδήποτε θετικό προκύψει μέσα από μια οργανωμένη και προετοιμασμένη συζήτηση με τους παραχωρησιούχους και γενικότερα με όποιον έχει αναλάβει ένα έργο στον τόπο. Επεσήμανε όμως, πως δεν μπορούν να γίνουν δεχτές καθυστερήσεις έργων, στην λογική του να γίνει μια κουβέντα πετώντας ένα πυροτέχνημα και βλέποντας το αποτέλεσμα για να δούμε τη συνέχεια της συζήτησης.
Ο τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ, κατηγόρησε για επιπολαιότητα και προχειρότητα την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, επισημαίνοντας πως έχει προκαλέσει «αστάθεια, στους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας και σε μικρότερης έκτασης έργα αβεβαιότητα για την επόμενη ημέρα». Τα πράγματα είπε, σοβαρεύουν και «τελείωσε η περίοδος της μαθητευόμενης κυβέρνησης».
Τέλος, σχετικά με την διαπραγμάτευσης τόνισε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ότι η πορεία της χώρας και ο προσανατολισμός της πρέπει να είναι καθαρά ευρωπαϊκός και κατέστησε σαφές ότι, «η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται εντός της Ευρωπαϊκής οικογένειας κι εντός της ευρωζώνης».
Αναφορικά με το εάν θα στηρίξει η ΝΔ τη συμφωνία στην Βουλή υπογράμμισε ότι, οι αστερίσκοι έχουν μπει από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και πραγματικά είπε, το πρόβλημα είναι εσωτερικό στην κυβέρνηση.
«Εμείς έχουμε ξεκαθαρίσει τη θέση μας και είμαστε υπέρ του να κλείσει μια συμφωνία ολοκληρωμένη, καθαρή και φυσικά ωφέλιμη για την Ελλάδα», σημείωσε ο Λευτέρης Αυγενάκης. Συμπληρώνοντας πως «οποιαδήποτε μέρα χαμένη λειτουργεί εις βάρος των Ελλήνων πολιτών και φυσικά εις βάρος της χώρας μας» και κάλεσε την κυβέρνηση «να διαπραγματευτεί με σοβαρότητα κι όχι με θεωρητικούρες, προκαταλήψεις και τσάμπα μαγκιές». Περιμένουμε είπε, το αποτέλεσμα της συμφωνίας και θα το κρίνουμε.