Μια πλειάδα προσώπων τους οποίους εμπιστεύεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σχεδιάζουν τον νέο κλιματικό νόμο στον οποίο δίνει ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα η κυβέρνηση. Μέσω αυτού μεταξύ άλλων θα προβλέπεται νέα απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων και η αντικατάστασή τους με νέα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα, ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρχει μέριμνα για την καθιέρωση κινήτρων προκειμένου να αντικαταστήσουν και οι ιδιοκτήτες νεότερων ηλικιακά Ι.Χ. τα οχήματά τους με ηλεκτροκίνητα.
Το νομικό πλαίσιο αναμένεται να είναι έτοιμο κοντά στον Οκτώβριο προκειμένου ο κ. Μητσοτάκης να το έχει στα χέρια του όταν μεταβεί την 1η Νοεμβρίου στη Σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή στη Γλασκώβη, τη μεγαλύτερη πόλη της Σκωτίας.
Στην ομάδα που παρακολουθεί επισταμένως την πορεία της νέας νομοθετικής μεταρρύθμισης συγκαταλέγεται όπως μαθαίνουμε, ο υφυπουργός Παρά τω Πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος, ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων και ΕΣΠΑ Δημήτρης Σκάλκος, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων Μιχάλης Αργυρού, ο επικεφαλής του οικονομικού γραφείου του πρωθυπουργού Αλέξης Πατέλης και φυσικά πολύ πιο διευρυμένο ρόλο έχουν ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής. Θυμίζουμε ότι ο πρωθυπουργός έχει εξαγγείλει από το βήμα του Κοινοβουλίου ότι στόχος του είναι η μείωση των ρύπων στο 55% έως το έτος 2030.