Η επικείμενη καμπάνια ενημέρωσης των Ελλήνων εκλογέων του εξωτερικού για τη δυνατότητα να ψηφίζουν από τον τόπο κατοικίας τους έχει προκαλέσει αντιπαράθεση μεταξύ του υπουργείου Εσωτερικών και του ΣΥΡΙΖΑ.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης κατηγορεί το αρμόδιο υπουργείο ότι ενέκρινε με απευθείας ανάθεση 3 εκατομμυρίων ευρώ την οργάνωση της σχετικής καμπάνιας στην εταιρεία «FRANK and FAME».
«Όλως τυχαίως η συγκεκριμένη εταιρεία έχει στενή σχέση με τη ΝΔ και τον πρωθυπουργό, αφού είναι αυτή που είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2019», αναφέρει ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης.
Το ΥΠΕΣ από την πλευρά του κάνει λόγο για μια καθόλα νόμιμη διαδικασία, η οποία ακολουθήθηκε κατά γράμμα σύμφωνα με όσα προβλέπει η σχετική νομοθεσία στο ακέραιο με τη δημοσιοποίηση πρόσκλησης ενδιαφέροντος, τη συγκρότηση επιτροπής Αποσφράγισης και Αξιολόγησης των προσφορών και την κατακύρωση και κατάρτιση της σύμβασης.
Στην απάντησή του αναφέρει ότι εκδόθηκαν δύο προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κατάθεση οικονομικής προσφοράς, οι οποίες έθεταν ως κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή (μειοδοτικό κριτήριο κατακύρωσης).
«Η εταιρεία η οποία αποκλείστηκε εξαιτίας της υψηλότερης τιμής στην οικονομική της προσφορά είχε αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του υπουργείου Εσωτερικών στις τελευταίες Ευρωεκλογές επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, με την ίδια ακριβώς διαδικασία, γεγονός που είτε διαφεύγει στα, επιλεκτικώς ευαίσθητα στελέχη της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, συνεπώς κρίνονται αμελείς, είτε σκοπίμως αποκρύπτουν, συνεπώς κρίνονται απαράδεκτοι», τονίζει το υπουργείο Εσωτερικών.