Ο νόμος περί ευθύνης υπουργώνν και η σύντομη αποσβεστική προσθεσμία που προβλέπει «προστάτευσαν», σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Real News, τρεις φορές τον Μιχάλη Λιάπη από τη Δικαιοσύνη, ενώπιον της οποίας βρέθηκε τελικά εξαιτίας της παραβίασης ενός κόκκινου σηματοδότη…
Τρεις δικογραφίες, που αφορούσαν «έργα και ημέρες» του επί θητείας του στο υπουργείο Μεταφορών, έφτασαν στη Βουλή, ωστόσο καμία δεν προχώρησε περαιτέρω. Η πρώτη αφορούσε το έργο «Ανακαίνιση της σιδηροδρομικής γραμμής, κατασκευή ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιά – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες» και διαβιβάστηκε στη Βουλή του Μάρτιο του 2012.
Η δεύτερη ήταν για τις «μαϊμού» άδειες φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και βυτιοφόρων – υπόθεση που αποκάλυψε η «Real» το Νοέμβρη του 2009.
Η τρίτη αφορούσε αγορά από τον ΟΣΕ ηλεκτραμάξων, καθώς και 8 συρμών τύπου Desiro, για τους οποίους ο οργανισμός κατέβαλλε αντίτιμο ενός εκατομμυρίου ευρώ το μήνα, για 16 μήνες, ενώ θα μπορούσε ο οργανισμός όχι μόνο να τα έχει δωρεάν λόγω ειδικής ρήτρας, αλλά να τα έχει αγοράσει με το αντίτιμο του ενοικίου