«Η Πάτρα θα είναι το μόνο λιμάνι της χώρας μας, που θα συνδεθεί με τον σιδηρόδρομο και θα έχει έξοδο στο Ιόνιο πέλαγος και την Αδριατική θάλασσα», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, μετά τη συνάντηση που είχε σήμερα με τον πρόεδρο του ΔΣ του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, Νίκο Κοντοέ.
Μάλιστα, όπως τόνισε, «μετά την σύνδεση με τον σιδηρόδρομο, το λιμάνι θα μπορεί να έχει ένα δικό του αυτόνομο ρόλο και να εισφέρει αποφασιστικά στην οικονομική ζωή της περιοχής».
Σχετικά με την πρόοδο των εργασιών στις λιμενικές εγκαταστάσεις, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «ολοκληρώνεται επιτέλους το έργο του λιμανιού» και πρόσθεσε ότι «συζητήσαμε με τον Νίκο Κοντοέ τις επόμενες φάσεις ανάπτυξης του λιμανιού και τη σημασία που έχει για την παραγωγική ανασυγκρότηση της περιοχής, για να ανακτήσουν η Πάτρα και η Αχαΐα τον παραγωγικό τους ιστό».
Επίσης, ο υπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «πρέπει να ολοκληρώσουμε τις υποδομές και μέσα σε αυτές είναι και οι λιμενικές υποδομές, όπως και οι δραστηριότητες που μπορεί να φιλοξενήσει το λιμάνι».
Μάλιστα, όπως ανέφερε σε αυτό το σημείο ο Χρήστος Σπίρτζης, «οι εγκαταστάσεις που έχει προβλέψει η διοίκηση του ΟΛΠΑ για υγροποιημένο αέριο, είναι σε αυτή την κατεύθυνση, όπως και η επέκταση του λιμανιού για εμπορευματικές και συνδυασμένες μεταφορές».
Σχετικά με το θαλάσσιο μέτωπο, ο υπουργός Υποδομών είπε, ότι «είναι θέμα ημερών να αποδοθεί και επίσημα στην πόλη, αφού το μόνο που απομένει είναι να δημοσιευθεί η απόφαση στην εφημερίδα της κυβέρνησης».
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «η απόδοση του θαλασσίου μετώπου είναι δέσμευση μας, είναι δέσμευση του πρωθυπουργού και υλοποιείται, όπως όλες οι δεσμεύσεις μας», τονίζοντας ταυτόχρονα, ότι «επιτέλους, η Πάτρα θα γίνει παραλιακή πόλη».