«Ο Πειραιάς είναι ένα λιμάνι τεράστιων δυνατοτήτων και θα έπρεπε με διαφορετικό τρόπο να οδηγηθούμε στην αξιοποίηση αυτού του τεράστιου πλούτου, όμως η πίεση των πραγμάτων οδήγησε σε επιλογές που δεν είναι δικές μας», σημείωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στο Mega, ερωτηθείς για τη συμφωνία με την Cosco για τον ΟΛΠ.
«Θα ήθελα μια άλλη προοπτική για το λιμάνι δεν ήταν η προγραμματική μας επιλογή» παραδέχθηκε επισημαίνοντας ότι η πώληση των μετοχών του ΟΛΠ γίνεται για να ικανοποιηθούν οι δανειστές. «Ουτε από την Θατσερ δεν πέτυχε το μοντέλο πώλησης μετοχών» πρόσθεσε.
Επισήμανε πάντως, ότι ανεξάρτητα από τις συνολικές τοποθετήσεις της κυβέρνησης, η συμφωνία για τον ΟΛΠ είναι τροποποιημένη σε σχέση με την αρχική της προηγουμενης κυβέρνησης όσο και σε σχέση με αυτή που ετοίμασε το ΤΑΙΠΕΔ.
Σε ό,τι αφορά το ζήτημα του ανέκυψε μετά την κριτική του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στο ΤΑΙΠΕΔ, και ερωτηθείς σχετικά, σημείωσε ότι «δεν υπαρχει το ερώτημα “με τον Σπίρτζη ή τον Πιτσιόρλα” (σ.σ. πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ)».