Ο Χρήστος Βερελής αποκάλυψε για πρώτη φορά για τις πιέσεις που δέχθηκε ο ίδιος από τον πρέσβη των ΗΠΑ Τόμας Μίλερ αλλά και από το Μιχάλη Χριστοφοράκο για ένταξη του ΟΣΕ στο σύστημα ασφαλείας των ολυμπιακών αγώνων C4I, και σημείωσε ότι αρνήθηκε παρά το γεγονός ότι την εποχή εκείνη υπήρξε έξαρση δολιοφθορών στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Μπήκα στην πολιτική πλουσιότερος από ό,τι είμαι σήμερα», δήλωσε ο πρώην υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών της τελευταίας κυβέρνησης Σημίτη στην εξεταστική επιτροπή που διερευνά την υπόθεση Siemens.

Ο μάρτυρας υπογράμμισε ότι προάσπισε απολύτως τα συμφέροντα του ΟΣΕ σε σχέση με τις συμβάσεις που υπογράφηκαν πριν το 2000, που ανέλαβε ο ίδιος κι ήταν το μόνιμο πρόβλημα για τη Siemens και τη γερμανική πρεσβεία με τα προσκόμματα που έθετε και την επιμονή του στις προθεσμίες που είχαν τεθεί μέσω των συμβάσεων, όπως και τις λοιπές υποχρεώσεις.

«Αρνήθηκα να συναινέσω στην πώληση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, όπως αρνήθηκα την εξαγορά της αλυσίδας Γερμανός από τον ΟΤΕ. Και αυτό δρομολογήθηκε μόλις έφυγα», τόνισε ο πρώην υπουργός.

Αναφορικά με τον ΟΣΕ, ο πρώην υπουργός φαίνεται ότι πήρε αποστάσεις από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο Κώστα Γιαννακό, αφού επέρριψε ευθύνες σε υπηρεσιακούς παράγοντες του Οργανισμού που οδηγούσαν τα διοικητικά συμβούλια σε προτάσεις έργων που ποτέ δεν υλοποιούνταν στα χρονικά όρια που έθεταν.

Αύριο καταθέτει στην επιτροπή ο πρώην υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης και κλείνει ο πρώτος κύκλος εργασιών της εξεταστικής που θα συνεχίσει το έργο της στις 24 Αυγούστου.