Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου επισκέφθηκε σήμερα το Αμαξοστάσιο Φοίνικα στη Θεσσαλονίκη, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνο Ταγγίρη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, επιθεώρησε 26 ολοκαίνουρια λεωφορεία τα οποία θα τεθούν σε κυκλοφορία έως το τέλος Μαρτίου. Πρόκειται για δεκάμετρα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, που θα ενισχύσουν σημαντικά τις δημόσιες συγκοινωνίες της πόλης.

Επιπλέον, τις προηγούμενες ημέρες τέθηκαν σε κυκλοφορία 15 νέα 12μετρα θερμικά λεωφορεία. Συνολικά, ο στόλος της Θεσσαλονίκης θα ενισχυθεί με 41 καινούρια λεωφορεία, φτάνοντας τα 151 νέα οχήματα με την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σε αυτόν τον αριθμό περιλαμβάνονται και τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία που είχαν δρομολογηθεί. Έτσι, το 50% του στόλου που κυκλοφορεί καθημερινά αποτελείται πλέον από νέα οχήματα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση των μετακινήσεων στην πόλη και καλύτερες συνθήκες μετακίνησης για τους πολίτες.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, δήλωσε:

«Η Θεσσαλονίκη γυρίζει σελίδα στις αστικές συγκοινωνίες καθώς η σταδιακή ανανέωση του στόλου βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών. Ήδη μέσα στο Μάρτιο θα κυκλοφορούν 151 νέα λεωφορεία. Προσφέρουμε πιο άνετες, σύγχρονες και φιλικές προς το περιβάλλον μετακινήσεις, διαμορφώνοντας ένα βιώσιμο και αποτελεσματικό συγκοινωνιακό δίκτυο. Δεσμευόμαστε για έναν πλήρως ανανεωμένο στόλο έως το 2027, επιταχύνοντας τις διαδικασίες εκσυγχρονισμού των δημόσιων συγκοινωνιών. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υλοποιεί με συνέπεια το σχέδιό του, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα και διασφαλίζοντας τη συνολική αναβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου. Η Θεσσαλονίκη εξελίσσεται, αναβαθμίζεται και εκσυγχρονίζεται, αποκτώντας το δίκτυο μεταφορών που της αξίζει».

Η ανανέωση του στόλου εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό της κυβέρνησης για πλήρη ανανέωση των λεωφορείων έως το 2027, με στόχο τη βελτίωση της αστικής κινητικότητας, την αναβάθμιση της ποιότητας των μετακινήσεων και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.