Μία πρωτότυπη ιδέα είχε η βρετανική εφημερίδα «Guardian» για να διαφημίσει , έστω και ηλεκτρονικά, το κορυφαίο αθλητικό γεγονός στο Λονδίνο αλλά και να δώσει την ευκαιρία σε όσους δεν θα πάνε ζήσουν έστω και εικονικά τον ολυμπιακό «πυρετό» των Αγώνων.
Οι χρήστες μπορούν να κάνουν εικονική ξενάγηση στο Ολυμπιακό Χωριό αλλά και τις εγκαταστάσεις του που επί επτά χρόνια οι Βρετανοί προετοίμαζαν για να είναι σήμερα , κατά την τελετή έναρξης, τα πάντα έτοιμα.
Με την βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίες, όσοι δεν μπορούν να ταξιδέψουν μπορούν να πάρουν μία «γεύση» των χώρων όπου θα πραγματοποιηθούν τα αγωνίσματα αλλά και να εστιάσουν στο εσωτερικό των αθλητικών εγκαταστάσεων.