Αρχετυπικό παράδειγμα ευαισθησίας στην ποίηση και τη μουσική αποτελεί η Σαπφώ, δύο χιλιάδες εξακόσια χρόνια μετά. Καθώς η αρχαία ελληνική κληρονομιά συνεχίζει μέχρι σήμερα να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους σύγχρονους ανά τον κόσμο δημιουργούς, η Σαπφώ θεωρείται η σημαντικότερη λυρική ποιήτρια της αρχαιότητας και η αναγνώριση αυτή υπήρξε καθολική: ο Πλάτων την ονομάζει «σοφή» και «δέκατη Μούσα», ο Ανακρέων «ηδυμελή», ο Ιουλιανός «θηλυκό Όμηρο» και ο Στράβων «θαυμαστόν τέρας»
Η ποίηση της Σαπφούς αποτελεί το έναυσμα για μια γοητευτική επί σκηνής σύμπραξη φημισμένων ανά τον κόσμο καλλιτεχνών. Αναγνώσεις ποιημάτων της Σαπφούς διανθίζονται από φωνητικούς και οργανικούς αυτοσχεδιασμούς, σύγχρονες πρωτότυπες μουσικές συνθέσεις και σπαράγματα αρχαίας ελληνικής μουσικής. Ένας καθρέφτης δημιουργικής προσέγγισης, μια πρόκληση αισθητικής απόλαυσης. «Κάποιος θα μας θυμάται» γράφει η Σαπφώ, σαν πρόρρηση και σαν προσδοκία, και τούτη η καλλιτεχνική συνεύρεση τη δικαιώνει.
Η Σαβίνα Γιαννάτου με τη μοναδικά ευέλικτη φωνή της έχει διακριθεί σε πολλά επίπεδα της μουσικής δημιουργίας, ενώ η Γιώτα Φέστα είναι γνωστή για την ευαισθησία των σκηνικών της μεταμορφώσεων. Το πολυβραβευμένο ανσάμπλ Constantinople αντλεί την έμπνευσή του από τις μουσικές παραδόσεις της Μεσογείου και της μεσαιωνικής και αναγεννησιακής Ευρώπης, ενώ από το 1999 μέχρι σήμερα έχει περιοδεύσει σε πολλές χώρες του κόσμου και έχει επίσης μια πλούσια δισκογραφική παραγωγή. Η Λόρι Φρήντμαν αποκαλείται «μουσική επαναστάτρια» και είναι γνωστή ως μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτοπόρες ερμηνεύτριες της σύγχρονης μουσικής, ενώ πάνω από σαράντα πέντε συνθέτες έχουν γράψει έργα για σόλο κλαρινέτο ειδικά για την ίδια.
Σαβίνα Γιαννάτου: φωνή
Lori Freedman: κλαρινέτο
Γιώτα Φέστα: αναγνώσεις
Kiya Tabassian: σετάρ, καλλιτεχνική διεύθυνση
Pierre-Yves Martel: βιόλα ντα γκάμπα
Ziya Tabassian: κρουστά