Ήταν και πάλι ο Dani Pedrosa (Repsol Honda) που στρογγυλοκάθισε στην κορυφή των χρόνων τη 2η μέρα δοκιμών στη Sepang. Ξεκίνησε φουριόζος από το πρωί και σύντομα γύρισε στο 2′ 00, δείχνοντας τα δόντια του. Τον ακολούθησε η σκιά του, ο Jorge Lorenzo (Yamaha Factory), πλησιάζοντας στα 2/100 από το συμπατριώτη του της Repsol, αλλά και πάλι μένοντας δεύτερος.
Ο Marc Marquez επιβεβαίωσε ότι η απόδοση της προηγούμενης μέρας δεν ήταν τυχαία, κάνοντας πάλι τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Επιπλέον ήταν ο τρίτος και τελευταίος αναβάτης που κατέβηκε στο 2’00. Πάντως ο πιτσιρικάς βρέθηκε 250 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από το συναθλητή του, δείχνοντας να χάνει λίγο έδαφος. Κράτησε όμως πίσω του και πάλι τον ανανεωμένο και πολύ κεφάτο Valentino Rossi που απείχε λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή.
Ο Rossi δοκίμασε ένα νέο κινητήρα με καλύτερη επιτάχυνση και ένα καινούργιο πλαίσιο που υποθετικά θα μειώσει τις ταλαντώσεις στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Ο Cal Crutchlow εκτόπισε από την πέμπτη θέση το Bradl και αναδείχθηκε σε καλύτερος «δορυφορικός» αναβάτης, 750 χιλιοστά πίσω από τον Pedrosa και μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Rossi.
Ο Stefan Bradl στην 6η θέση εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με τη LCR Honda, ελάχιστα πιο αργός από τον Crutchlow, αλλά 3,5 δέκατα ταχύτερος από τον 7ο Alvaro Bautista.
Ο αναβάτης της Go&Fun Gresini συνέχισε να ασχολείται κυρίως με το σετάρισμα των αναρτήσεων της Showa που από φέτος θα φορούν οι μοτοσυκλέτες της ομάδας. Σημειωτέον, όλες σχεδόν οι άλλες ομάδες φορούν αναρτήσεις της Öhlins.
Η δεύτερη μέρα δοκιμών του Bradley Smith ήταν εξουθενωτική δουλειά για το νεαρό Βρετανό, βελτιώθηκε όμως σημαντικά, κατεβάζοντας το χρόνο της Τρίτης κατά 1,5 δευτερόλεπτο, και μειώνοντας τη διαφορά του από το Alvaro Bautista.
Αλματωδώς βελτιώθηκαν και οι χρόνοι των Ducati. Τόσο ο Nicky Hayden, όσο και ο Andrea Dovizioso «ξύρισαν» ένα δευτερόλεπτο από το χρόνο της προηγούμενης μέρας, ανεβαίνοντας στην 9η και 10η θέση, επιτέλους μπροστά από τους οδηγούς εξέλιξης των Yamaha και Honda. Τώρα η διαφορά από τους πρώτους βρίσκεται πάλι στο 1,5 δευτερόλεπτο, ίδια σχεδόν με τη διαφορά στις πρώτες περσινές δοκιμές στην ίδια πίστα.
Βελτιωμένοι εμφανίστηκαν και οι αναβάτες της δορυφορικής Pramac Ducati. O Spies που χτες το βράδυ φαινόταν ανέτοιμος να συνεχίσει, κατέβασε 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα από τον χρόνο της Τρίτης, παρότι συνέχισε να αντιμάχεται τον πόνο του ώμου του. Επιπλέον ο Αμερικανός χρειάζεται χρόνο, για να προσαρμοστεί στην Desmosedici. Ο Andrea Iannone κούρεψε κι αυτός 1,3 δευτερόλεπτα από τον χρόνο της προηγουμένης, καταλήγοντας 15ος και 2,6 δευτ. πίσω από τον Pedrosa.
Παράλληλα με τους «Μεγάλους» συνεχίστηκε η προσπάθεια των CRT να ενσωματώσουν την ενιαία ECU στη μοτοσυκλέτα. Ο Danilo Petrucci πλησίασε τις μοτοσυκλέτες Aspar ART Aprilia των Aleix Espargaro και Randy de Puniet. Ο ιρλανδός νεοφώτιστος Michael Laverty είχε εντυπωσιακή απόδοση, κόβοντας ένα δευτερόλεπτο από τον χρόνο του.
Δείτε στο βίντεο πλάνα από τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, με τις νέες εμφανίσεις των ομάδων και τις νέες παρουσίες οδηγών…
Χρόνοι 2ης Ημέρας
# Νο Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1 26 Dani Pedrosa Repsol Honda Team 2:00.549
2 99 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 2:00.568 0.019
3 93 Marc Marquez Repsol Honda Team 2:00.803 0.254
4 46 Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 2:01.038 0.489
5 35 Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 2:01.311 0.762
6 6 Stefan Bradl LCR Honda MotoGP 2:01.369 0.820
7 19 Alvaro Bautista Go & Fun Honda Gresini 2:01.729 1.180
8 38 Bradley Smith Monster Yamaha Tech 3 2:01.931 1.382
9 69 Nicky Hayden Ducati Team 2:02.110 1.561
10 4 Andrea Dovizioso Ducati Team 2:02.379 1.830
11 72 Kosuke Akiyoshi HRC Test Team 2:02.526 1.977
12 T2 Katsayuki Nakasuga Yamaha Factory 2:02.701 2.152
13 11 Ben Spies Ignite Pramac Racing Team 2:03.002 2.453
14 T1 Wataru Yoshikawa Yamaha Factory 2:03.156 2.607
15 29 Andrea Iannone Energy T.I. Pramac Racing Team 2:03.169 2.620
16 41 Aleix Espargaro Power Electronics Aspar 2:03.251 2.702
17 14 Randy de Puniet Power Electronics Aspar 2:03.791 3.242
18 9 Danilo Petrucci Came IodaRacing Project 2:04.284 3.735
19 37 Takumi Takahashi HRC Test Team 2:04.559 4.010
20 7 Hiroshi Aoyama Avintia Blusens 2:04.786 4.237
21 8 Hector Barbera Avintia Blusens 2:04.989 4.440
22 17 Karel Abraham Cardion AB Motoracing 2:05.028 4.479
23 33 Michael Laverty Paul Bird Motorsport 2:05.417 4.868
24 71 Claudio Corti NGM Mobile Forward Racing 2:05.721 5.172
25 68 Yonny Hernandez Paul Bird Motorsport 2:05.837 5.288
26 5 Colin Edwards NGM Mobile Forward Racing Team 2:06.205 5.656
27 67 Bryan Staring Go & Fun Honda Gresini 2:06.898 6.349
28 52 Lukas Pesek Came IodaRacing Project 2:30.243 20.963
Τα ρεκόρ χρόνου στη Μαλαισία
Ρεκόρ Pole 2012 Jorge Lorenzo 2:00.334
Ρεκόρ αγώνα 2007 Casey Stoner 2:02.108
2012 Sepang 1 Ταχύτερος 2ης ημέρας Casey Stoner 2:00.895
2012 Sepang 1 Ταχύτερος συνολικά Casey Stoner 1:59.607