Μια μόλις μέρα μετά την έκπληξη της παρουσίασής της στους εργαζόμενους του εργοστασίου, η Ducati Scrambler φωτογραφήθηκε υποβαλλόμενη σε ηχητικές δοκιμές, ώστε να ομολογκαρισθεί για χρήση δρόμου.
Οι φωτογραφίες που βλέπετε δημοσιεύθηκαν στο έγκριτο αμερικάνικο site asphaltandrubber.com και δείχνουν αρκετές λεπομέρειες του Scrambler παραγωγής. Εξαιρείται φυσικά η υστερική κατασκευή με την προβοσκίδα, τις σωληνώσεις και το βαρέλι που μπορεί να είναι ό,τι πιο έξυπνο τεχνολογικά για να ελεχθεί η προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στους περιορισμούς ήχου, δεν παύει όμως να φέρνει δάκρυα στα μάτια από τα γέλια.
Σοβαρά όμως, η εξωφρενικότητα της κατασκευής καταφέρνει να δείξει πόσο δύσκολο έχει γίνει πλέον να καλύπτουν τα νέα μοντέλα τις αυστηρές κυβερνητικές νόρμες για την ηχορύπανση. Ειδικά όταν ο κινητήρας είναι αερόψυκτος, οπότε και πρέπει να απομονωθεί, για να μην «μολύνει» με τον δικό του θόρυβο την εισαγωγή και την εξαγωγή.
Κοιτάζοντας λίγο πιο προσεκτικά βλέπουμε ένα laptop πίσω από τον αναβάτη συνδεδεμένο με αισθητήρες στο εμπρός δοχείο και το πίσω βαρέλι, ενώ εμφανής είναι η ηχητική σφράγιση του αερόψυκτου κινητήρα, όταν μετρώνται ο εκπεμπόμενος από την εξάτμιση και την εισαγωγή ήχος.
Το αλουμινένιο αυτό κάλυμμα προφανώς αποκλείει το αερισμό του αερόψυκτου κινητήρα, οπότε γίνεται φανερό ότι η δοκιμή αυτή πρέπει να είναι βραχυπρόθεσμη, ώστε να αποφευχθεί η υπερθέρμανση του κινητήρα.
Εμφανείς λεπτομέρειες είναι η κοντή εξάτμιση με το ημιτελές σχήμα, το οποίο θα καθοριστεί τελικά από τα αποτελέσματα των δοκιμών και οι μασίφ ζάντες που θα απογοητεύσουν όσους τις ήθελαν πλεχτές –για να ταιριάζουν με τις όποιες εκτός δρόμου ικανότητες της μοτοσυκλέτας και το ένα κάποιο look εποχής.
Επίση φανερός είναι ο αερόψυκτος δικύλινδρος V-90 με χωρητικότητα είτε 696 είτε 796 κυβικών εκατοστών.
Δείτε και το σχετικό με τη μοτοσυκλέτα video