Οι προσμίξεις χαρακτηριστικών από διαφορετικές κατηγορίες, αποτελούν τη συνταγή του παρόντος και του κοντινού μέλλοντος στις μοτοσυκλέτες.

Μοντέλα διπλής χρήσης και crossovers όπως το Honda NC700X αποτελούν παραδείγματα για το πώς «ζευγαρώνεις» μια χρηστική καθημερινή μοτοσυκλέτα με ένα μεγάλο on-off, με σκοπό την πολυμορφικότητα αλλά και το ξεχωριστό.

Στην ίδια λογική βασίζεται και το νέο Honda CX-01, ένα θεματικό πρωτότυπο που εμφανίστηκε πρόσφατα στην έκθεση Indian Auto Expo 2014. Αποτελεί ξεκάθαρα την οπτική της Honda για μια νεανική εκδοχή των μοτοσυκλετών crossover.

Φαινομενικά σχεδιασμένο ώστε να αντιμετωπίσει από το απόλυτο κυκλοφοριακό χάος της Mumbai, μέχρι τις περιαστικές εκδρομικές εξορμήσεις για ένα πλησίασμα στη Φύση. Το CX-01 δείχνει ταιριαστό σε όποια από τις δύο συνθήκες το τοποθετήσεις αν και δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περισσότερα τεχνικά στοιχεία.

Ωστόσο η φωτογραφία αποκαλύπτει μερικές από τις επιλογές που το κάνουν ενδιαφέρον ή απλά το εναρμονίζουν με τον ανταγωνισμό που γιγαντώνεται με αλματώδεις ρυθμούς στην πολυπληθή Ινδία.

Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, διπλό τελικό εξάτμισης, μονή ανάρτηση πίσω με μοχλικό, ευρεία χρήση LED, οθόνη LCD και γενικά ένα πλούσιο «πακέτο» δείχνει ότι η αγορά της Ινδίας δεν διακατέχεται πλέον τόσο από το «ο φθηνότερος πουλάει», και αποκτά άλλα, πιο ποιοτικά κριτήρια.

Ο κυβισμός του θα είναι ασφαλώς στο φάσμα των 250-300 κ.εκ. από τον μονοκύλινδρο κινητήρα που δείχνει πανομοιότυπος εκείνου των CBR 250. Άρα απευθύνεται στην μεγαλύτερη δεξαμενή κοινού στον πλανήτη για μοτοσυκλέτες δρόμου, ποντάροντας όμως σε μια πιο ενδιαφέρουσα οπτική και στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.

Κατά πάσα πιθανότητα το μοντέλο θα παράγεται στην Ινδία ώστε να αποτελεί εθνικό προϊόν και να έχει μειωμένη φορολόγηση. Και στη συνέχεια βέβαια θα εξάγεται προς κάθε κατεύθυνση…