Κορυφαίες αναρτήσεις της Ohlins (πιρούνι ΝΙΧ30 και αμορτισέρ TTX36), πανίσχυρα φρένα της Brembo με μονομπλοκ τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός, γυμνασμένος κινητήρας και ένα ελαφρύτερο υποπλαίσιο με μονόσελο. Αυτά είναι τα ίδιαίτερα χαρακτηριστικά της ειδικής αυτής έκδοσης.
Μπορεί να μην βλέπουμε το CBR1000RR επόμενης γενιάς, όμως το SP αποτελεί με την προσθήκη των κορυφαίων περιφερειακών και την υπογραφή του HRC, ένα πρώτης τάξης εργαλείο για την πίστα, και πλησιάζει στον τομέα εξοπλισμού τις κορυφαίες ευρωπαϊκές προτάσεις.
Αν επιπλέον υπολογίσει κανείς τί χρήματα θα έπρεπε να ξοδέψει για να εξοπλίσει ένα απλό Fireblade με όλα αυτά τα καλούδια, θα καταλήξει πως το σύνολο του SP αποτελεί «κελεπούρι».
Δεν έχουμε τιμές ακόμη για Ελλάδα, όπου όμως έχουν ανακοινωθεί, η διαφορά από το απλό 1000RR είναι μικρότερη της αξίας των αναρτήσεων και των φρένων.
Επιπλέον, ο κινητήρας έχει δεχτεί βελτιώσεις και ένα μερικό blueprinting: νέα έμβολα, ελατήρια, μπιέλες, αυλοί εισαγωγής, νέα κεφαλή και εξάτμιση, όλα μετρημένα στο μικρόμετρο ώστε να ταιριάζουν απόλυτα οι ανοχές τους.
Με μειωμένες εσωτερικές τριβές, βελτιώνεται η ευστροφία και αυξάνεται η ιπποδύναμη που περνά τους 176 ίππους –η Honda δηλώνει 2,6 επιπλέον ίππους. Η ίδια αύξηση αφορά και το απλό Fireblade 2014, αφού φοράει κι αυτό νέα κεφαλή, εξαγωγή και εξάτμιση. Μόνον το «ατομικό» blueprinting σε έμβολα και μπιέλα δεν συναντάμε εδώ.
Η σέλα έχει χάσει το… ταίρι της, δηλαδή το κομμάτι του συνεπιβάτη, καθώς το υποπλαίσιο που τη στηρίζει έχει μικρύνει και ελαφρύνει. Η Honda δηλώνει ακριβώς το ίδιο βάρος με το απλό μοντέλο, δηλαδή 199 κιλά, οπότε η όποια μείωση της μάζας του υποπλαισίου απλά βοηθά στη συγκέντρωση των μαζών και στη μείωση της πολικής αδράνειας.
Η μοτοσυκλέτα πατά στα «πισταδόρικα» ελαστικά Pirelli Diablo SuperCorsa. Το φέρινγκ έχει ζελατίνα διπλής καμπυλότητας (double bubble screen), ενώ τα κλιπόν έχουν φαρδύνει και τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί ακόμη πιο πίσω, σχηματίζοντας μια πιο ριζοσπαστική supersport θέση οδήγησης.
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Combined ABS προσφέρεται σαν εξτρά αξεσουάρ. Απουσιάζουν ωστόσο τα παντός είδους ηλεκτρονικά βοηθήματα (εκτός του ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού) που τόσο έχουν εξαπλωθεί στην κατηγορία. Του χρόνου ίσως;