Όπως αναμενόταν, η BMW Motorrad έκανε στο Μιλάνο τα αποκαλυπτήρια μιας νέας μοτοσυκλέτας της S1000R. Ήταν η Streetfighter έκδοση του πανίσχυρου Superbike S1000RR, μείον το ένα «R» και μείον 33 ίππους.
Οι Γερμανοί ανακοινώνουν ιπποδύναμη 160hp -κυρίως λόγω μείωσης του ορίου περιστροφής κατά 2.000 σαλ- στις 11.000. Η BMW δεν δείχνει να ακολουθεί την τάση της αγοράς που θέλει τις Streetfighter ισχυρότερες. Για παράδειγμα το KTM Super Duke 1290 R αποδίδει 180 ίππους όπως και το ανανεωμένο Aprilia Tuono V4R.
Η μείωση επιτεύχθηκε με αλλαγή των αυλών εισαγωγής, του προφίλ των εκκεντροφόρων και του προγραμματισμού της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας – ECU.
Ρυθμίζοντας, καταπώς συνηθίζεται, το μοτέρ για περισσότερη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, κατάφεραν πάντως να αυξήσουν τη ροπή κατά σχεδόν 1 χλγμ. ως τις 7.500 σαλ. Η μέγιστη ροπή παρέμεινε ίδια με του Superbike στα 11,5 χλγμ. -τώρα όμως αποδίδεται 500 σαλ νωρίτερα (9.250 σαλ.).
Αναρτήσεις και φρένα παραμένουν, αλλά η γωνία κάστερ έχει αυξηθεί κατά πολύ λίγο.
Περιέργως το βάρος της S1000R δηλώνεται αυξημένο κατά 2 κιλά, στα 207. Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας με ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως το αγωνιστικό ABS, το σύστημα σταθεροποίησης (ASC), και οι δύο διαμορφώσεις λειτουργίας του κινητήρα (Road & Rain), όταν το RR έχει 4. Ως εξτρά παραδίδεται και με το σύστημα δυναμικού ελέγχου της πρόσφυσης (DTC).
Ανάμεσα στην εντυπωσιακή λίστα του εξτρά εξοπλισμού βρίσκουμε ακόμα το σύστημα δυναμικού ελέγχου της απόσβεσης (DDC), που δεν είναι τίποτε άλλο από τη νέα ονομασία των ημι-ενεργών αναρτήσεων της BMW. Το σύστημα είχε κάνει την παρθενική του εμφάνιση στο HP4, και η S1000R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα αυτού του τύπου που τις φορά.
Η S1000R θα παραδίδεται σε 3 χρώματα: μη μεταλικό Racing Red, μεταλικό Frozen Dark Blue, και μη μεταλικό Light White. Θα βγει στις εκθέσεις της Ευρώπης τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο του 2014.