Μια νέα κατηγορία δημιούργησε η ΚΤΜ με το Duke 390 που έφτασε και στη χώρα μας πριν λίγες ημέρες. Με σπορ χαρακτήρα, νεανική εμφάνιση και έντονα χαρακτηριστικά αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ της «πρώτης μοτοσυκλέτας» και των μεγαλύτερων σπορ μοντέλων.
Πληθωρική δύναμη, πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές, ευελιξία, καυτός σχεδιασμός και χαμηλό κόστος είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στα οποία βασίστηκε η ΚΤΜ για να κάνει τη δυναμική της είσοδο στο χώρο των «μικρομεσαίων» σπορ μοτοσυκλετών.
Η συνταγή είχε δοκιμαστεί με τα Duke 125 και 200 που κατασκευάστηκαν αρχικά για την ινδική αγορά και στη συνέχεια για τον υπόλοιπο κόσμο. Οπότε ένας μεγαλύτερος κυβισμός στο ίδιο μοτίβο αποτέλεσε φυσική συνέχεια στην ίδια κατεύθυνση.
Ευέλικτη στην πόλη και ευκίνητη στο επαρχιακό δίκτυο, η ΚΤΜ 390 Duke προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά και νεύρο σε ένα σύνολο που στοχεύει στον τίτλο του value for money.
Με 44hp από 375cc, μπαίνει σε διαφορετική κατηγορία από τη μικρότερη 200 Duke, στοχεύοντας στην «επόμενη» κατηγορία διπλώματος. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα προέρχεται από το 200, έχει δεχθεί όμως τις απαραίτητες βελτιώσεις ώστε να ανταπεξέρχεται στην μεγαλύτερη ισχύ του κινητήρα.
Παρ’ όλα αυτά η ΚΤΜ 390 Duke εξακολουθεί να είναι ελαφριά, με το βάρος να μην ξεπερνά τα 139 kg κενή και 150kg πλήρης υγρών. Αποτελεί μια μοτοσυκλέτα ταχύτερη από αρκετές μεγαλύτερες της, αλλά και μια εναλλακτική επιλογή απέναντι σε ακριβότερα και πιο ογκώδη αστικά scooter.
Η ΚΤΜ 390 Duke κοστίζει 5.350 ευρώ, διαθέτει ABS στον στάνταρ εξοπλισμό και έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί περεταίρω με τα αξεσουάρ του καταλόγου των PowerParts της KTM ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
– Μονοκύλινδρος κινητήρας, με ψεκασμό, χωρητικότητας 375cc με 2EEK και 4 βαλβίδες και απόδοση 44hp,
– Πλαίσιο χωροδικτύωμα από σωλήνες χρωμιομολυβδαινιούχου χάλυβα
– Ανάρτηση Εμπρός: Ανεστραμμένο Πιρούνι WP 43mm
– Ανάρτηση Πίσω: WP Monoshock
– ABS Bosch 9MB
– Φρένο Εμπρός: Δίσκος 300mm, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβολων ΒΥΒΡΕ (by Brembo)
– Φρένο Πίσω: Δίσκος 230mm, με δαγκάνα μονού εμβόλου ΒΥΒΡΕ (by Brembo)
– Ελαστικά Metzeler Sportec M5