Το κορυφαίο scooter της Suzuki και από τα καλύτερα maxi scooter της αγοράς, το Burgman 650 γίνεται ακόμα καλύτερο. Το Burgman 650 είχε αποσπάσει πολύ καλές κριτικές λόγω των επιδόσεών του αλλά και της άνεσης, της προστασίας από τον αέρα και των χώρων που προσέφερε.
Εντυπωσιακή ήταν και η λειτουργία του κιβωτίου του που μπορούσε είτε να αλλάζει σχέσεις αυτόματα και αυτόβουλα όπως κάθε άλλο scooter, είτε μέσω δύο κουμπιών στο αριστερό γκριπ, τα οποία χειρίζεται κατά βούληση ο αναβάτης.
Το μοντέλο 2013 ανανεώνεται σε βαθμό μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά. Το Burgman 650 του 2013 φορά τον ίδιο δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με τα 638 κυβικά, αλλά η καλύτερη διαχείριση της λειτουργίας του από τη νέα ECU και κυρίως η μείωση των τριβών στη μετάδοση έχει σαν αποτέλεσμα βελτίωση της κατανάλωσης κατά 15% (κατά την Suzuki).
Αλλαγές έχει δεχθεί και το πλαίσιο, με πιο γρήγορη γωνία κάστερ, για βελτίωση της ευκινησίας στην πόλη. Πάνω στο νέο πλαίσιο έχουν προσαρμοστεί νέα πλαστικά τα οποία εκμοντερνίζουν την εμφάνιση του μεγάλου Burgman. Ήταν καιρός, καθώς το προηγούμενο μοντέλο έδειχνε πλέον συντηρητικό.
Οι υπεύθυνοι της εξέλιξης μάλιστα θυσίασαν έξι λίτρα από τη χωρητικότητα του χώρου κάτω από τη σέλα, προκειμένου να προσδώσουν λεπτότερη σιλουέτα στο πίσω μέρος. Μικρό το κακό όμως, καθώς το Burgman είχε (και έχει ακόμη) ένα μοναδικά τεράστιο (για scooter) χώρο που φτάνει τα 50 λίτρα!
Το νέο κουστούμι και κυρίως η νέα εμπρός όψη φρεσκάρουν και χαρίζουν επιθετικότητα στο ανανεωμένο Burgman. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων όπου αναπαύονται δίπλα-δίπλα ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο αντίστοιχα. Στο προηγούμενο μοντέλο και τα δύο όργανα ήταν ψηφιακά.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπ και σέλα (μπρος – πίσω), ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στο ύψος ζελατίνα και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες. Κάτι μάς λέει πως η αναβάθμιση στα scooter περνά μέσα από τη μετατροπή τους σε δίτροχα αυτοκίνητα.
Παραμένουν οι δύο διαμορφώσεις λειτουργίας του κιβωτίου Drive και Power καθώς και η ημιαυτόματη λειτουργία με τις έξι σχέσεις, αλλά χωρίς συμπλέκτη.