Οι περισσότεροι κατασκευαστές επενδύουν στην κατασκευή νέων εργοστασίων στην Ινδία, προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν την τεράστια, χωρίς ταβάνι ουσιαστικά τις επόμενες δεκαετίες, αγοράς της.
Ο τρομακτικός ανταγωνισμός επιφέρει ανακατατάξεις στο status quo της τεράστιας χώρας, όπου ως τώρα κυριαρχούσαν οι τοπικές βιομηχανίες, σε κάποιες περιπτώσεις σε συνεργασία με κάποιον από τους 4 ιάπωνες κατασκευαστές.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν, η τελευταία εξέλιξη θέλει την Honda Ινδίας να περνάει στη 2η θέση, εκτοπίζοντας τη Bajaj στην 3η. Η Honda ήταν ως το 2011 εταίρος της Hero Motor Corp., η οποία βρίσκεται μόνιμα στο Νο1 της σχετικής κατάταξης. Η Bajaj είναι ο εταίρος της αυστριακής ΚΤΜ.
Ιδού το Τοπ 5:
1η είναι η Hero MotoCorp με παραγωγή 5,1 εκατομμυρίων δικύκλων το χρόνο.
2η πλέον είναι η Honda Ινδίας με 2,61 εκατ.
3η η Bajaj με 2,46 εκατομμύρια.
4η η TVS, η οποία πρόσφατα υπέγραψε συνεργασία με τη BMW.
5η η Yamaha Ινδίας
Το 2011, μετά το διαζύγιο με τη Hero, η Honda έπεσε στην 4η θέση της κατάταξης. Μέσα σε ένα χρόνο σκαρφάλωσε στη 2η θέση και τώρα έχει βάλει στόχο την πρώτη, εκτοπίζοντας τους πρώην συνεταίρους της στη χώρα του 1,1 δισεκατομμυρίου ανθρώπων.
Η ισχύς της μεγαλύτερης ιαπωνικής εταιρείας είναι τεράστια, η πειθώ του μάρκετινγκ της απέραντη, έχει διπλασιάσει μέσα σε 2 χρόνια την παραγωγική δύναμή της και έχει προωθήσει νέα μοντέλα με μεγάλη επιτυχία.
Το στόχο της πρώτης θέσης αναμένεται να βοηθήσει τρομερά η παρουσίαση μέσα στο Μάιο του Honda Dream Neo110 με τιμή 645 ευρώ και η αλματώδης αύξηση των σημείων πώλησης στην επαρχία.
Υπάρχουν και άλλα εντυπωσιακά στοιχεία. Η Ινδία έχει περισσότερους μοτοσυκλετιστές από ολόκληρη την Ευρώπη, ενώ οι πρώτοι 3 κατασκευαστές συνολικά έβγαλαν στην αγορά 13,76 εκατ. δίκυκλα. Τα 10 εκατ. από αυτά κατασκευάζουν οι πρώτοι 3 κατασκευαστές.
Επίσης η Ινδία έχει περισσότερους ενεργούς μοτοσυκλετιστές και από την Κίνα και από την Ευρώπη, κάπου 40 εκατομμύρια αναβάτες.