Σύμφωνα με όσα είπε σε συνέντευξή του προς το Cycle News o επικεφαλής της ΚΤΜ Stefan Pierer, στη φετινή έκθεση EICMA του Μιλάνου θα παρουσιαστεί μια έκδοση του Duke 390.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι το πρώτο από τρία νέα μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα του μικρού Duke. Θα ονομάζονται KTM RC390, RC200 και RC125. Στη συνέντευξη ο Pierer περιγράφει τις μοτοσυκλέτες ως έχουσες εμφάνιση παρόμοια με της αγωνιστικής Moto3 που κυριαρχεί φέτος στη μικρή κατηγορία των GP.
«Τα γυμνά Duke, πάντως, είναι μόνον η αρχή», είπε ο Pierer. «Η KTM εξελίσσει ήδη μία παράλληλη οικογένεια μοντέλων, βασισμένη στην ίδια πλατφόρμα. Θα φορούν όλα ολόσωμο φέρινγκ και κλιπόν. Τα RC125, 200 και 390 θα παρουσιαστούν επίσημα στην έκθεση EICMA τον Νοέμβριο και θα μοιάζουν με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα μας στη Moto3, πράγμα που θα είναι ένα ατού για την προώθησή τους».
«Ουσιαστικά θα χτιστούν πάνω στην ίδια βάση με τα μικρά Duke, αλλά με διαφορετικό στυλ. Η εμφάνισή τους θα είναι τελείως άλλη. Στο θέμα αυτό, πιστεύω πως ο Gerald Kiska και οι σχεδιαστές του έκαναν εξαιρετική δουλειά».
«Έτσι τελικά το 390 θα αποτελεί το γυμνό μοντέλο και το RC390 το σούπερσπορ μοντέλο της σειράς που θα βγει στην αγορά στις αρχές του 2014. Θα ακολουθήσουν τα RC125 και 200 τον Απρίλιο του 2014. Σε αυτά θα βασιστούν όλες οι μοτοσυκλέτες που θα επανδρώσουν τα ενιαία πρωταθλήματα ΚΤΜ ανά τον κόσμο, και κυρίως στις αναπτυσσόμενες αγορές».
«Όμως εξελίσσουμε και από μία έκδοση on-off για κάθε ένα από αυτά τα μοντέλα, κάτι ανάμεσα σε σουπερμοτάρ και εντούρο. Αυτά θα παρουσιαστούν αμέσως μετά και θα κατασκευάζονται όλα στο εργοστάσιο της Bajaj στο Chakan [της Ινδίας]».
Το Duke 390 φορά έναν τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα 373 κυβικών με απόδοση 44 ίππων και 3,6 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 139 κιλά στεγνή. Το RC 390 θα είναι λίγο πιο βαρύ και πιο ακριβό.