Η Honda παρουσίασε το νέο CRF250M, μια μικρή supermoto για όλα τα βαλάντια, βασισμένη στο on-off CRF250L. Προορίζεται για μοντέλο του 2014 όμως αναμένεται να βγει στην αγορά εντός του 2013.
Το νέο μοντέλο έχει περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές από το 250L, καθώς η σημαντικότερη διαφοροποίηση προέρχεται από τους τροχούς. Το 250M είναι χαμηλότερο κατά 20 χιλ. λόγω μικρότερων διαδρομών αναρτήσεων, οι οποίες έχουν δεχτεί περαιτέρω επεμβάσεις, όπως σφιχτότερες αποσβέσεις και πιο σκληρά ελατήρια.
Οι τροχοί προσαρμόστηκαν στην ασφάλτινη χρήση, έχοντας διάμετρο 17 ιντσών εμπρός και πίσω. Αντίστοιχα τα λάστιχα είναι πιο φαρδιά και τα φρένα πιο ισχυρά.
Ο κινητήρας πάντως είναι ίδιος. Ένας μονοκύλινδρος αερόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής που αποδίδει 23 ίππους και 2,24 kgm ροπής από τα 250 κυβικά του. Είναι και οικονομικός, ανεξάρτητα από το αν τα 3,3 λτ/100 χλμ που δίνει η Honda αληθεύουν ή όχι.
Όπως και νά ’χει, το ρεζερβουάρ των 7,7 λίτρων επαρκεί για 220-250 χλμ. Το κιβώτιο διατηρεί τις έξι σχέσεις του, μόνον που τώρα η τελική μετάδοση είναι λίγο πιο μακριά από του 250L, κάνοντας την κάλυψη χιλιομέτρων στην άσφαλτο πιο άνετη.
Το σύνολο συμπληρώνουν ένα ατσάλινο πλαίσιο από σωλήνες οβάλ διατομής, ανεστραμμένο μπροστινό Showa με διάμετρο 43 χιλ, αλουμινένιο ψαλίδι και Pro-Link άρθρωση στην πίσω ανάρτηση με αμορτισέρ επίσης της Showa.
Το φρένα εμπρός είναι ένας δίσκος με διάμετρο 296 χιλ, με δαγκάνα δύο εμβόλων, τα ελαστικά 110/70 (εμπρός) και 130/70 (πίσω) και το όργανο είναι ψηφιακό με πολλαπλές ενδείξεις. Το βάρος δηλώνεται στα 145 κιλά γεμάτο ενώ το 250Μ βγαίνει σε κόκκινο και μαύρο χρώμα.